Zaměstnanec oddělení centrálního nákupu služeb a produktů na odboru investic a evropských programů

Olomoucký kraj (MPSV)

Místo práce
Jeremenkova 1191, 779 00 Olomouc, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
2014-10-01
Mzdové podmínky (brutto)
16750 - 25190 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Odborní pracovníci organizace a řízení (33433)

Pracoviště a kontakty
 
Firma:Olomoucký kraj, IČ 60609460
Pracoviště:Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova 1191/40a, Hodolany, 779 00 Olomouc 9
 
Vlastnosti volného místa
 
Směnnost:Jednosměnný provoz
Pracovní úvazek:Plný
Minimální stupeň vzdelání:Vysokoškolské
Pracovní poměr:od 2014-10-01
Mzdové rozpětí:od 16750 do 25190 Kč

Informace o náboru

Poznámka k volnému místu:Požadavky:
- VŠ vzdělání, obor ekonomika, právo výhodou
- znalosti oboru: zákon o veřejných zakázkách, zákon o krajích
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 3 letech výhodou
- jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- uživatelská znalost PC (MS Office 2010)
- ŘP sk. B
- samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet

Druh práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek.

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování smluv o centralizovaném zadávání mezi Olomouckým krajem a dalšími zadavateli, sběr dat pro centralizované nákupy služeb a produktů, zpracovávání návrhu zadávacích podmínek pro výběrová řízení, administrace veřejných zakázek, administrace elektronických aukcí, administrativní činnost v průběhu výběrového řízení, příprava dokumentů pro jednání komisí a rozhodnutí zadavatele v procesu výběrového řízení, archivace dokumentace ukončených výběrových řízení, zpracovávání návrhů smluv, dodatků a objednávek v návaznosti na výběrová řízení k veřejným zakázkám.

Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje. Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.

K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu: Krajský úřad Olomouckého kraje, Kancelář ředitele, Oddělení personálních věcí a vzdělávání, Jeremenkova 40a, 779 11 Olomouc. Nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 30. 9. 2014 do 12:00 hodin. Kontaktní pracovník - vedoucí odboru: Ing. Miroslav Kubín, tel.: 585 508 532, e-mail: [email protected].

Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.

Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete na www.kr-olomoucky.cz - volná pracovní místa na KÚOK - přihláška do výběrového řízení - formulář. Dokument lze otevřít a stahovat pouze přes internet.
 
Poslední změna:2014-09-10, ÚP ČR - kontaktní pracoviště Olomouc

číslo volného místa: 7869990726
 

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
ID: 1862783  Datum zveřejnění: 10.9.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 16750 - 25190 Kč/měsíc