CRM implementation consultant

OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28000 - 33000 EUR/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- implementace a správa nového CRM systému (analýza – zjištění potřeb uživatelů systému – implementace nového CRM)
- trénink uživatelů na nový CRM systém
- příprava uživatelského manuálu
- administrace CRM systému a podpora uživatelů
- podpora HR oddělení po technické stránce
- správa ostatních interních systémů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí stabilní mezinárodní firmy
- využití angličtiny na denní bázi
- firemní benefity

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete, prosím, Váš životopis na [email protected].

Další pracovní nabídky najdete na www.optima-recruit.cz

S osobními údaji, které jsou poskytovány společnosti OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., IČO: 264230022 za účelem zprostředkování zaměstnání je nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000Sb. Poskytnuté údaje jsou ponechány v databázi po dobu nezbytnou ke zprostředkování zaměstnání nebo až do odvolání písemnou formou. Údaje mohou být poskytovány třetí osobě pouze po souhlasu osoby údaje poskytující. Ustanovení §12 a 21 zákona č.101/2000Sb. upravují Vaše právo na informaci o zpracování údajů, vysvětlení, možnosti aktualizace a likvidaci osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pro našeho klienta – společnost poskytující asistentské služby v oblasti cestování a zdravotní péče - hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici CRM IMPLEMENTATION CONSULTANT.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- velmi dobrá znalost angličtiny
- IT background, expertní znalost CRM systémů na úrovni administrátora
- pracovní zkušenost z helpdesku/zákaznické podpory
- znalost systémů pro call centrer jako AVAYA, REDAT a ATECO velkou výhodou
- smysl pro detail
- velmi dobré komunikativní a prezentační schopnosti, schopnost vysvětlit ne IT uživatelům práci v CRM sytému

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 15 let zkušeností v personalistice.

Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.

V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty - technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.

V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance - zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

20-24 zaměstnanců
ID: 1894064  Datum zveřejnění: 9.10.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28000 - 33000 EUR/měsíc