Administrativní podpora s AJ/NJ - vhodné i pro absolventy!

OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.

Místo práce
Okres Beroun
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro mezinárodní společnost působící v oblasti automobilového průmyslu na Berounsku hledáme spolehlivého kandidáta, který bude mít na starosti administrativní podporu zahraniční pobočky. Pozice je vhodná i pro absolventy.

Jaká bude vaše náplň práce?

- práce s interním systémem
- zadávání objednávek do databáze
- komunikace v anglickém nebo německém jazyce na denní bázi

Zaměstnanecké výhody, benefity

- platové ohodnocení dle zkušeností
- práci na hlavní pracovní poměr
- dovolenou navíc
- příspěvek na stravování
- práci v mezinárodní společnosti

Informace o náboru

V případě zájmu volejte na telefonní číslo +420 739 571 561 nebo napište či zašlete svůj životopis na e-mail: [email protected], kontaktní osoba: Pavla Jandová.

S osobními údaji, které jsou poskytovány společnosti OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., IČO: 264230022 za účelem zprostředkování zaměstnání je nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000Sb. Poskytnuté údaje jsou ponechány v databázi po dobu nezbytnou ke zprostředkování zaměstnání nebo až do odvolání písemnou formou. Údaje mohou být poskytovány třetí osobě pouze po souhlasu osoby údaje poskytující. Ustanovení §12 a 21 zákona č.101/2000Sb. upravují Vaše právo na informaci o zpracování údajů, vysvětlení, možnosti aktualizace a likvidaci osobních údajů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Spolehlivý zaměstnavatel s hlavním sídlem v zahraničí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- ukončené středoškolské vzdělání
- pracovní zkušenosti v administrativě - výhodou
- plynulá znalost anglického nebo německého jazyka
- spolehlivost, pečlivost a orientace na detail

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 15 let zkušeností v personalistice.

Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.

V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty - technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.

V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance - zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

20-24 zaměstnanců
ID: 2690579  Datum zveřejnění: 14.8.2016