Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/ka administrativy a personalistiky
OSPRO MB, spol. s r.o.
Místo práce
Okres Mladá Boleslav
Okres Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.9.2016
1.9.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do naší společnosti OSPRO MB hledáme posily do našeho týmu v kanceláři.
Volných pracovních míst zde bude více a přesné rozdělení pracovních povinností na jednotlivá pracovní místa bude upřesněné při výběrovém řízení a záleží také na profilech jednotlivých kandidátů.
Z tohoto důvodu není také pevně stanovená mzda, která bude taktéž upřesněna během výběrového řízení.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Oblast personalistiky:
- vytváření pracovních smluv, ukončování pracovních poměrů
- veškerá personální administrativa (správa nemocenských, vydávání různých potvrzení)
- administrativa pojistných událostí, pracovních úrazů
Oblast účetnictví:
- vypracovávání podkladů pro mzdy a výpočet mezd
- vypracovávání podkladů pro zálohy na mzdu a výpočet záloh
- administrativní práce (tvorba tabulek, nadepisování výplatních sáčků, pochůzky do banky atp.)
Máte zájem o práci?
Pošlete svůj životopis + motivační dopis na [email protected]
Volných pracovních míst zde bude více a přesné rozdělení pracovních povinností na jednotlivá pracovní místa bude upřesněné při výběrovém řízení a záleží také na profilech jednotlivých kandidátů.
Z tohoto důvodu není také pevně stanovená mzda, která bude taktéž upřesněna během výběrového řízení.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Oblast personalistiky:
- vytváření pracovních smluv, ukončování pracovních poměrů
- veškerá personální administrativa (správa nemocenských, vydávání různých potvrzení)
- administrativa pojistných událostí, pracovních úrazů
Oblast účetnictví:
- vypracovávání podkladů pro mzdy a výpočet mezd
- vypracovávání podkladů pro zálohy na mzdu a výpočet záloh
- administrativní práce (tvorba tabulek, nadepisování výplatních sáčků, pochůzky do banky atp.)
Máte zájem o práci?
Pošlete svůj životopis + motivační dopis na [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Pracovní pozice je obsazovaná v rámci společnosti OSPRO MB.
Pracovní pozice je obsazovaná v rámci společnosti OSPRO MB.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Personalistika - Základy
Mzdové účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura OSPRO MB je dynamicky rozvíjející se společnost s dvanáctiletou praxí na trhu pracovních příležitostí. Zaměřujeme se zejména na oblast Mladoboleslavska, ale působíme také v přilehlých regionech. Tato lokální specifikace nám umožňuje perfektní znalost místního trhu práce. Hlavní náplní OSPRO MB je poskytování pracovních příležitostí kvalitním pracovníkům a vyhledávání vhodných kandidátů na pracovní pozice zejména v oblasti automobilového a strojírenského průmyslu. Cílem společnosti je poskytovat našim klientům komplexní balíček personálních služeb a zajišťovat vzájemnou spokojenost klientů i jednotlivých pracovníků.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2679566
Datum zveřejnění: 5.8.2016
2016-08-05
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Účetní Společnost: OSPRO MB, spol. s r.o.