Referent/ka administrativy

OSPRO MB, spol. s r.o.

Místo práce
Okres Mladá Boleslav
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
02.01.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

- vypracovávání podkladů pro mzdy a výpočet mezd
- vypracovávání podkladů pro zálohy na mzdu a výpočet záloh
- administrativní práce (tvorba tabulek, nadepisování výplatních sáčků, pochůzky do banky atp.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Služební telefon
Služební počítač

Informace o náboru

V případě zájmu zašlete Vaše CV na níže uvedenou adresu.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Do naši firmy hledáme člověka, který dokáže výborně komunikovat se zákazníkem a má příjemné vystupování.

Dále od uchazeče požadujeme flexibilitu, spolehlivost a zodpovědnost k pracovním úkolům.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Jednoduché účetnictví - Pokročilý
Fakturace - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Expert

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura OSPRO MB je dynamicky rozvíjející se společnost s dvanáctiletou praxí na trhu pracovních příležitostí. Zaměřujeme se zejména na oblast Mladoboleslavska, ale působíme také v přilehlých regionech. Tato lokální specifikace nám umožňuje perfektní znalost místního trhu práce. Hlavní náplní OSPRO MB je poskytování pracovních příležitostí kvalitním pracovníkům a vyhledávání vhodných kandidátů na pracovní pozice zejména v oblasti automobilového a strojírenského průmyslu. Cílem společnosti je poskytovat našim klientům komplexní balíček personálních služeb a zajišťovat vzájemnou spokojenost klientů i jednotlivých pracovníků.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3023559  Datum zveřejnění: 28.11.2017