IT Helpdesk Specialist

PC SOS s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
1.8.2017
Mzdové podmínky (brutto)
35.000Kc - 38.000Kc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

We are looking for IT Helpdesk Specialist for international company located in Brno.

Basic role description:
o Handle users’ requests coming via phone calls, emails and ticketing system
o Verify and confirm user’s identity, determine eligibility by comparing user information to the
requirements specified in global IT policies
o Provide user service information
o Follow policies, processes and procedures specified for global IT organization
o Identify, research, and resolve customer issues in scope using administration tools in place
o Complete case notes in ticketing system and after call work in telephonic system to track activities on correct way

Contractor work (práce na IČO)!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Fluent English, Verbal Communication, Phone Skills, Listening, Data Entry Skills, People Skills, Informing, Customer Focus, Customer Service, Attention to Detail, Professionalism, Multi-tasking, computer troubleshooting skills, basic networking skills, understanding the concepts of customer support.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Naše společnost poskytuje svým klientům cenově výhodné řešení služeb v oblasti informačních technologií již od roku 2001.
ID: 3139345  Datum zveřejnění: 22.7.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35.000Kc - 38.000Kc