Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
IT Helpdesk Specialist
PC SOS s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
1.8.2017
1.8.2017
Mzdové podmínky (brutto)
35.000Kc - 38.000Kc
35.000Kc - 38.000Kc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
We are looking for IT Helpdesk Specialist for international company located in Brno.
Basic role description:
o Handle users’ requests coming via phone calls, emails and ticketing system
o Verify and confirm user’s identity, determine eligibility by comparing user information to the
requirements specified in global IT policies
o Provide user service information
o Follow policies, processes and procedures specified for global IT organization
o Identify, research, and resolve customer issues in scope using administration tools in place
o Complete case notes in ticketing system and after call work in telephonic system to track activities on correct way
Contractor work (práce na IČO)!
Basic role description:
o Handle users’ requests coming via phone calls, emails and ticketing system
o Verify and confirm user’s identity, determine eligibility by comparing user information to the
requirements specified in global IT policies
o Provide user service information
o Follow policies, processes and procedures specified for global IT organization
o Identify, research, and resolve customer issues in scope using administration tools in place
o Complete case notes in ticketing system and after call work in telephonic system to track activities on correct way
Contractor work (práce na IČO)!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Fluent English, Verbal Communication, Phone Skills, Listening, Data Entry Skills, People Skills, Informing, Customer Focus, Customer Service, Attention to Detail, Professionalism, Multi-tasking, computer troubleshooting skills, basic networking skills, understanding the concepts of customer support.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost poskytuje svým klientům cenově výhodné řešení služeb v oblasti informačních technologií již od roku 2001.
ID: 3139345
Datum zveřejnění: 22.7.2017
2017-07-22
lokalita: Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT, Telefonní operátor Společnost: PC SOS s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35.000Kc - 38.000Kc