Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor zákaznického centra
PEPSICO CZ s.r.o.
Místo práce
Kolbenova 50, Praha 9, Praha
Kolbenova 50, Praha 9, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
10/01/2015
10/01/2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Aktivní řešení problémů se zákazníkem
- Vyřizování telefonických objednávek
- Příjem veškerých servisních hovorů a stížností a jejich distribuce napříč celou společnosti
- Vyhodnocení hovorů a jejich statistika
- Návrh řešení všech stížností a jejich následná komunikace zákazníkovi
- Odpovědnost za vedení administrativy
- Každodenní práce ve firemní databázi a systémech
- Vyřizování telefonických objednávek
- Příjem veškerých servisních hovorů a stížností a jejich distribuce napříč celou společnosti
- Vyhodnocení hovorů a jejich statistika
- Návrh řešení všech stížností a jejich následná komunikace zákazníkovi
- Odpovědnost za vedení administrativy
- Každodenní práce ve firemní databázi a systémech
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci v profesionálním a dynamickém týmu
- Finanční ohodnocení dle dosahovaných výsledků (fix+bonus)
- Možnost kariérního růstu
- Dovolená navíc
- Pitný režim
- Finanční ohodnocení dle dosahovaných výsledků (fix+bonus)
- Možnost kariérního růstu
- Dovolená navíc
- Pitný režim
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Praxe se zákaznickou komunikací po telefonu
- Výborné komunikační dovednosti
- Orientace na zákazníka
- Zkušenosti pracovat s nastaveným měsíčním plánem výhodou
- Znalost práce na PC, MS Office + SAP velkou výhodou
- Odolnost vůči stresu, klidná a vyrovnaná osobnost
- Výborné komunikační dovednosti
- Orientace na zákazníka
- Zkušenosti pracovat s nastaveným měsíčním plánem výhodou
- Znalost práce na PC, MS Office + SAP velkou výhodou
- Odolnost vůči stresu, klidná a vyrovnaná osobnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
PEPSICO CZ s.r.o. je součástí nadnárodní společnosti PepsiCo, která vyrábí a distribuuje nealkoholické nápoje mezinárodních značek – Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, Evervess, Lipton Ice Tea, Gatorade – a od roku 2000 také široké portfolio značky TOMA.
Od roku 2004 jsou součástí sortimentu i bramborové lupínky Lay´s.
Cílem společnosti je výroba, prodej a distribuce kvalitních nealkoholických nápojů a slaných pochutin, uspokojujících potřeby a požadavky spotřebitelů v České republice.
Podnikatelská strategie je založena na vysoce kvalitních produktech, odborně připravených zaměstnancích na všech úrovních a moderním, výkonném systému výroby, prodeje, distribuce a marketingu.
Od roku 2004 jsou součástí sortimentu i bramborové lupínky Lay´s.
Cílem společnosti je výroba, prodej a distribuce kvalitních nealkoholických nápojů a slaných pochutin, uspokojujících potřeby a požadavky spotřebitelů v České republice.
Podnikatelská strategie je založena na vysoce kvalitních produktech, odborně připravených zaměstnancích na všech úrovních a moderním, výkonném systému výroby, prodeje, distribuce a marketingu.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 1960565
Datum zveřejnění: 18.12.2014
2014-12-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: PEPSICO CZ s.r.o.