Junior trade marketing manager cr - on trade

PEPSICO CZ s.r.o.

Místo práce
Prague, Czech Republic, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Job description/Responsibilities:

* Synchronizes marketing calendar on the dedicated channel
* Proposes promotional strategy and activation plan on the channel
* Interacts with and supports on trade manager/BDM/call centre manager to ensure customer relevant execution of marketing programs
* Plans, co-ordinates and executes on trade promotion calendar inc POP materials
* Monitors execution, seeks feedback and post evaluates results of promotions
* Cooperates with brand managers
* Cooperates with sales department & lead trade marketing projects for selected customers
* Keeps on trade sales presentation
* Recommends merchandising standards implementation & segmentation of customers
* Push budget management
* BTL agency management


Requirements:

* Minimum of Bachelor's degree, Master's degree and plus at least 3 years sales/trade marketing experience ontrade
(Related experience with another major beverage company highly preferred)

* Good command in English is advantage

* Very good analytical, presentation and negotiation skills

* Creative and open-minded

* Strong self-motivation, independent personality

* Team player

* Pro-active

* Driving license - active driver

We offer:

* Opportunity to work in well known international company and in friendly environment

* Workplace located in Prague 9, Kolbenova 50/510
* Educational courses, trainings
* 5 weeks of vacation
* life and injury insurance
* company car (Opel Astra)
* mobile phone
* Notebook
* catering allowance


.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

PEPSICO CZ s.r.o. je součástí nadnárodní společnosti PepsiCo, která vyrábí a distribuuje nealkoholické nápoje mezinárodních značek – Pepsi, Mirinda, 7Up, Mountain Dew, Evervess, Lipton Ice Tea, Gatorade – a od roku 2000 také široké portfolio značky TOMA.

Od roku 2004 jsou součástí sortimentu i bramborové lupínky Lay´s.

Cílem společnosti je výroba, prodej a distribuce kvalitních nealkoholických nápojů a slaných pochutin, uspokojujících potřeby a požadavky spotřebitelů v České republice.

Podnikatelská strategie je založena na vysoce kvalitních produktech, odborně připravených zaměstnancích na všech úrovních a moderním, výkonném systému výroby, prodeje, distribuce a marketingu.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 2177485  Datum zveřejnění: 10.7.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.