Mzdový analytik

PERSONALISTÉ.CZ

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- zpracování pravidelných HR controllingových reportů
- výpočet rezerv na benefity zaměstnanců, prémie,13.mzdu, atd.
- statistiky pro externí partnery (Český statistický úřad, Úřad práce)
- podklady pro jednání s odborovou organizací, pravidelné rozbory dle kolektivní smlouvy
- vystavování mzdových výměrů pro zaměstnance
- zadávání dat do mzdového a personálního - zpracování personálních rozpočtů, průběžné sledování čerpání, zjištění rezerv stávajícího plánu, sledování čerpání mezd dle nákladových středisek
- konzultace a podpora manažerů, vedoucích a zaměstnanců ve mzdové oblasti
- administrátorská práce docházkového systému
- průběžné sledování změn pracovně-právních předpisů a předpisů souvisejících s výkonem práce
- odpovědnost za výkon veškerých těchto činností i pro všechny dceřiné společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- mzda max. 33 tis. brutto nástup
- 13. mzda, čtvrtletní odměny až do výše měsíční mzdy, příspěvek na penzijní (3%) a životní pojištění (666,-), na vzdělávání, dotované stravování, flexi pasy (kultura, sport), pružná pracovní doba, 7,5 hodinová pracovní doba

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Mezinárodní společnost s dlouhou historií na trhu, která je špičkou ve svém oboru.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- ÚSO nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost mzdové oblasti – problematiky mzdového účetnictví
- AJ na komunikativní úrovni, min. B1
- praxe v oboru min. 3 roky
- zkušenost s přípravou personálního rozpočtu a - znalost pracovněprávní legislativy
- znalost elektronického docházkového systému (Anet) výhodou
- výborná znalost práce s PC - Microsoft Office zejména Excel a Access
- schopnost samostatné práce, komunikativnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Nacházíme společnostem kvalifikované osobnosti s dlouhodobě pozitivním vlivem na úspěch v jejich podnikání a zároveň nabízíme diskrétní, osobní a profesionální přístup při řešení konkrétních požadavků v oblasti lidských zdrojů.

Kandidátům nabízíme spolehlivé a důvěryhodné poradenství pro jejich další profesní rozvoj.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1721430  Datum zveřejnění: 26.5.2014