Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent(ka) vedení a controllingu
PERSONALISTÉ.CZ
Místo práce
Ústecký kraj
Ústecký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do výrobní mezinárodní společnosti se sídlem v Teplicích hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici asistent(ky)a ředitele společnosti a oddělení controllingu.
Hledáme zdodpovědnou a pečlivou osobnost s příjemým a reprezentativním vystupováním, s dobrou orientací v Excelu a schopností dorozumět se anglicky.
Pokud hledáte právě takovou práci a splňujete hlavní předpoklady, neváhejte nás kontaktovat.
Popis pozice:
- administrativní podpora ředitele závodu a oddělení controllingu
- příprava podkladů pro jednání, zápisy z porad, zajištění ubytování, pošta apod.
- plánování schůzek ředitele
- komunikace s návštěvami v závodu, zajištění pohoštění
- příprava reportů (Excel) jak pro vedení, tak pro controlling (není potřeba ekonomické vzdělání, požadovaná data budou vysvětlena)
- občasná komunikace v aj - návštěvy ze zahraničí, telefonní komunikace, e-mail
Hledáme zdodpovědnou a pečlivou osobnost s příjemým a reprezentativním vystupováním, s dobrou orientací v Excelu a schopností dorozumět se anglicky.
Pokud hledáte právě takovou práci a splňujete hlavní předpoklady, neváhejte nás kontaktovat.
Popis pozice:
- administrativní podpora ředitele závodu a oddělení controllingu
- příprava podkladů pro jednání, zápisy z porad, zajištění ubytování, pošta apod.
- plánování schůzek ředitele
- komunikace s návštěvami v závodu, zajištění pohoštění
- příprava reportů (Excel) jak pro vedení, tak pro controlling (není potřeba ekonomické vzdělání, požadovaná data budou vysvětlena)
- občasná komunikace v aj - návštěvy ze zahraničí, telefonní komunikace, e-mail
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce v mezinárodní expandující společnosti
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity: stravenky, příspěvek na životní pojištění, na kulturu, 25 dnů dovolené a další
- nástupní mzda kol. 20 tis. brutto
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity: stravenky, příspěvek na životní pojištění, na kulturu, 25 dnů dovolené a další
- nástupní mzda kol. 20 tis. brutto
Informace o náboru
Lokalita a nástup: Teplice/ihned nebo dle dohody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Strojírenská výroba, která je součástí mezinárodní skupiny, která bude v teplickém závodě více expandovat.
Strojírenská výroba, která je součástí mezinárodní skupiny, která bude v teplickém závodě více expandovat.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- praxe z obdobné pozice nutná
- pečlivost, zodpovědnost, organizační dovednosti
- schopnost zvládnout více úkolů naráz
- Aj - nutná znalost běžné komunikace, čtení
- příjemné a reprezentativní vystupování, samostatná osobnost
- práce na PC - zejména velmi dobrá orientace v Excelu
- praxe z obdobné pozice nutná
- pečlivost, zodpovědnost, organizační dovednosti
- schopnost zvládnout více úkolů naráz
- Aj - nutná znalost běžné komunikace, čtení
- příjemné a reprezentativní vystupování, samostatná osobnost
- práce na PC - zejména velmi dobrá orientace v Excelu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nacházíme společnostem kvalifikované osobnosti s dlouhodobě pozitivním vlivem na úspěch v jejich podnikání a zároveň nabízíme diskrétní, osobní a profesionální přístup při řešení konkrétních požadavků v oblasti lidských zdrojů.
Kandidátům nabízíme spolehlivé a důvěryhodné poradenství pro jejich další profesní rozvoj.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kandidátům nabízíme spolehlivé a důvěryhodné poradenství pro jejich další profesní rozvoj.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 1920771
Datum zveřejnění: 8.12.2014
2014-12-08
lokalita: Ústecký kraj Pozice: Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: PERSONALISTÉ.CZ