SW/Business analytik (finanční aplikace)

ITjobs, s.r.o.

Místo práce
Česká republika, Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaší náplní práce bude:
- detailní zpracování business požadavků a následná specifikace změn do stávajících aplikací
- podpora a školení zákazníků při implementaci produktu společnosti
- zodpovědnost za porozumění požadavků a realizaci změnových návrhů
- řízení business požadavků napříč projekty
- role interface mezi oddělením IT vývoje a business oddělením

Zaměstnanecké výhody, benefity

- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr (plný úvazek)
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení (dle znalostí a zkušeností) a dále benefity: kurzy AJ, stravenky, týden dovolené navíc, notebook, flexibilní pracovní doba, firemní snídaně i večeře (v případě přesčasů), ovoce a nápoje, teambuildingové kulturní a sportovní akce
- pobočka sídlí v centru Brna, je zde mladý dynamický tým a neformální prostředí, možnost profesního rozvoje a kariérního růstu, možnost zahraničních stáží

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Pozici obsazujeme pro rostoucí SW společnost s pobočkou v Brně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost vývojového cyklu SW
- výhodou znalost SQL a MS technologií (C#, .NET, MS SQL Server)
- výhodou znalost procesů v oblasti financí
- velmi dobrá znalost anglického jazyka (psaná i mluvená)
- VŠ vzdělání
- aspoň 1 rok zkušeností na podobné pozici
- silná schopnost abstrakce, samostatnost, analytické a strukturální myšlení, velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti, schopnost spolupráce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2104198  Datum zveřejnění: 15.1.2016