Specialista technické podpory (2nd level, Linux)

ITjobs, s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaší náplní práce bude:
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků
- kontakt se zákazníky, řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- trouble-shooting incidentů
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- předávání obtížnějších incidentů vývojovému týmu
- v případě nižšího vytížení řešením zákaznických požadavků pomoc testerům
- realizace manuálních, výhledově automatických testů
- práce na samostatné pozici v rámci vývojového týmu
- práce od 9-17 hodin

Zaměstnanecké výhody, benefity

- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mezi nabízené benefity patří možnosti školení, denní využití angličtiny, jazykové kurzy, mobilní telefon, laptop, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, stravenky a flexibilní benefitový systém Cafeteria

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku významné nadnárodní společnosti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

UNIX/Linux - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- dobrá administrátorská znalost Linux
- znalost správy systémů, konfigurace
- orientace v oblasti vývoje a testování SW
- velmi dobrá znalost AJ (psaná i mluvená)
- aspoň kratší zkušenost na pozici pracovníka technické podpory (2nd level)
- výhodou zkušenosti z oblasti technické podpory mobilních aplikací
- výhodou zkušenosti s testováním SW
- VŠ vzdělání technického směru (min. Bc.)
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vlastní aktivita, schopnost pracovat samostatně
- ochota učit se nové věci, dále se rozvíjet

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2245219  Datum zveřejnění: 9.10.2015