Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista technické podpory (2nd level, Linux)
ITjobs, s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaší náplní práce bude:
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků
- kontakt se zákazníky, řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- trouble-shooting incidentů
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- předávání obtížnějších incidentů vývojovému týmu
- v případě nižšího vytížení řešením zákaznických požadavků pomoc testerům
- realizace manuálních, výhledově automatických testů
- práce na samostatné pozici v rámci vývojového týmu
- práce od 9-17 hodin
- zodpovědnost za technickou podporu zákazníků
- kontakt se zákazníky, řešení zákaznických požadavků (po telefonu či e-mailu) a provádění standardních změn
- trouble-shooting incidentů
- komunikace se zákazníky ohledně statusu požadavků/problémů
- tvorba reportů ohledně poskytování stavu řešení incidentů
- předávání obtížnějších incidentů vývojovému týmu
- v případě nižšího vytížení řešením zákaznických požadavků pomoc testerům
- realizace manuálních, výhledově automatických testů
- práce na samostatné pozici v rámci vývojového týmu
- práce od 9-17 hodin
Zaměstnanecké výhody, benefity
- jedná se o zaměstnanecký pracovní poměr, plný úvazek
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mezi nabízené benefity patří možnosti školení, denní využití angličtiny, jazykové kurzy, mobilní telefon, laptop, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, stravenky a flexibilní benefitový systém Cafeteria
- společnost nabízí zajímavé platové ohodnocení dle zkušeností kandidáta
- mezi nabízené benefity patří možnosti školení, denní využití angličtiny, jazykové kurzy, mobilní telefon, laptop, příspěvky na pojištění, týden dovolené navíc, stravenky a flexibilní benefitový systém Cafeteria
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaměstnání zaujala, zašlete nám svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce s uvedením kódu pozice, o kterou se zajímáte. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, kontaktujte prosím přímo svoji konzultantku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat nejpozději do 10 dnů od zaslání životopisu. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou nabídku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku významné nadnárodní společnosti.
Pozici obsazujeme pro brněnskou pobočku významné nadnárodní společnosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
UNIX/Linux - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- dobrá administrátorská znalost Linux
- znalost správy systémů, konfigurace
- orientace v oblasti vývoje a testování SW
- velmi dobrá znalost AJ (psaná i mluvená)
- aspoň kratší zkušenost na pozici pracovníka technické podpory (2nd level)
- výhodou zkušenosti z oblasti technické podpory mobilních aplikací
- výhodou zkušenosti s testováním SW
- VŠ vzdělání technického směru (min. Bc.)
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vlastní aktivita, schopnost pracovat samostatně
- ochota učit se nové věci, dále se rozvíjet
- znalost správy systémů, konfigurace
- orientace v oblasti vývoje a testování SW
- velmi dobrá znalost AJ (psaná i mluvená)
- aspoň kratší zkušenost na pozici pracovníka technické podpory (2nd level)
- výhodou zkušenosti z oblasti technické podpory mobilních aplikací
- výhodou zkušenosti s testováním SW
- VŠ vzdělání technického směru (min. Bc.)
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, vlastní aktivita, schopnost pracovat samostatně
- ochota učit se nové věci, dále se rozvíjet
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura ITjobs, s.r.o. se od roku 1996 specializuje na výběr zaměstnanců a personální poradenství v oboru informačních technologií a telekomunikací.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Bohaté zkušenosti, velmi dobrá znalost trhu a odborná orientace konzultantů nám umožňují poskytovat vysoce profesionální služby.
Kompletní nabídku volných míst naleznete na http://www.itjobs.cz.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2245219
Datum zveřejnění: 9.10.2015
2015-10-09
lokalita: Brno - město Pozice: Specialista technické podpory/IT Společnost: ITjobs, s.r.o.