Asistent/ ka

POTIFOB, s.r.o.

Místo práce
Urbánkova 15, 143 00, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
01.07.2016
Mzdové podmínky (brutto)
25.000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Právě hledáme šikovného člověka do naší vzdělávací společnosti POTIFOB v Praze.

Naším klientům ulehčujeme jejich práci díky světovým standardům řízení projektů, programů, portfolií, vývoje a IT jako PRINCE2®, PMI®, Agile, Scrum, ITIL®, ISO 20000, TOGAF®, COBIT®.

V současné době obsazujeme pozici:

ASISTENT/ KA
✔ Jste rád/a užitečný/á?
✔ Máte angličtinu na komunikativní úrovni?
✔ Dokážete dle potřeby pružně přecházet z jedné činnosti na druhou a máte rád/a pořádek?

Pokud ano, pak hledáme právě Vás!

Hledáme člověka, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale je schopný vykonávat ji samostatně a sám přichází s nápady na zlepšení.

Součástí Vaší práce bude vyřizování objednávek školení, komunikace se zákazníky, dodavateli a úřady (i v angličtině), evidence dokladů pro účetní společnost.

Výsledkem Vaší práce bude:
✔ rychle a správně vyřízená poptávka od zákazníka
✔ zajištění bezchybného chodu naší kanceláře, vzdělávacího střediska a ubytovacích prostor pro lektory i studenty
✔ přehled a pořádek v administrativě

Zaměstnanecké výhody, benefity

Když se k nám přidáte, čeká Vás příjemné prostředí rodinné firmy, 25.000 Kč hrubý měsíční plat, možnost dalšího vzdělávaní v projektovém řízení i jiných oblastech, jako i možnost profesního růstu!

Informace o náboru

Pokud Vás tato pozice láká, zašlete nám svůj životopis e-mailem na adresu [email protected].

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomie, administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Hospodářská korespondence - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Pro tuto pozici nutně potřebujete:
✔ středoškolské vzdělání s maturitou,
✔ uživatelskou znalost PC (Microsoft Office, webové prohlížeče, e-mail),
✔ angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem,
✔ zdravý selský rozum a iniciativu,
✔ schopnost udržovat pořádek a přehled,
✔chuť vzdělávat se a učit novým věcem.

Výhodou:
✔řidičský průkaz skupiny B,
✔zkušenost s administrací webových stránek.

Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce, a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Pomáháme organizacím i jednotlivcům dobře řídit jejich projekty, programy, portfolia, změny a IT služby.

Jsme největší poskytovatel kurzů a certifikace projektového řízení PRINCE2 na českém, slovenském a maďarském trhu.

Držíme nejvyšší úroveň PRINCE2 akreditace - akreditovaná tréninková organizace (ATO) PRINCE2. Jako jediná česká ATO jsme strategický partner - strategická akreditovaná tréninková organizace AXELOS Limited, vlastníka PRINCE2 a dalších global best practice standardů i strategický partner PEOPLECERT, vedoucího zkušebního institutu těchto standardů.

Jsme také jedním z vedoucích poskytovatelů přípravných kurzů na certifikaci PMI PMP a CAPM na českém trhu. Nabízíme i přípravné kurzy na certifikaci odborníků na projektové řízení dle IPMA a NSK.

Jako první a zatím jediná akreditovaná tréninková organizace - ATO v Česku nabízíme certifikační kurzy standardů MoP - Management of Portfolios, MSP - Managing Successful Programmes (řízení úspěšných programů) a P3O - Portfolio, Programme & Project Offices (portfolio, programové a projektové kanceláře) včetně certifikačních, a to i v češtině.

Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů akreditovaných certifikačních kurzů a zkoušek ITIL - globálně nejpopulárnějšího standardu pro řízení IT služeb - na českém a slovenském trhu. Realizujeme kurzy ITIL Foundation, Úvod do ITIL a nový ITIL Practitioner. Disponujeme akreditací tréninkové a zkušební organizace ITIL od renomovaných mezinárodních zkušebních institutů EXIN i PEOPLECERT i zkušebního centra (AEC) EXIN. Nabízíme i kurzy ITSM Foundation dle ISO/IEC 20000 s možností absolvovat přímo na kurzu stejnojmennou certifikaci EXIN.

Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů kurzů Agile Scrum Foundation, Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile a Příprava na certifikaci PMI-ACP, jakož i certifikačních zkoušek EXIN Agile Scrum Foundation, EXIN Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile Practitioner.
ID: 2617551  Datum zveřejnění: 21.6.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000 Kč