Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ ka
POTIFOB, s.r.o.
Místo práce
Urbánkova 15, 143 00, Praha, Hlavní město Praha
Urbánkova 15, 143 00, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Mzdové podmínky (brutto)
25.000 Kč
25.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Právě hledáme šikovného člověka do naší vzdělávací společnosti POTIFOB v Praze.
Naším klientům ulehčujeme jejich práci díky světovým standardům řízení projektů, programů, portfolií, vývoje a IT jako PRINCE2®, PMI®, Agile, Scrum, ITIL®, ISO 20000, TOGAF®, COBIT®.
V současné době obsazujeme pozici:
ASISTENT/ KA
✔ Jste rád/a užitečný/á?
✔ Máte angličtinu na komunikativní úrovni?
✔ Dokážete dle potřeby pružně přecházet z jedné činnosti na druhou a máte rád/a pořádek?
Pokud ano, pak hledáme právě Vás!
Hledáme člověka, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale je schopný vykonávat ji samostatně a sám přichází s nápady na zlepšení.
Součástí Vaší práce bude vyřizování objednávek školení, komunikace se zákazníky, dodavateli a úřady (i v angličtině), evidence dokladů pro účetní společnost.
Výsledkem Vaší práce bude:
✔ rychle a správně vyřízená poptávka od zákazníka
✔ zajištění bezchybného chodu naší kanceláře, vzdělávacího střediska a ubytovacích prostor pro lektory i studenty
✔ přehled a pořádek v administrativě
Naším klientům ulehčujeme jejich práci díky světovým standardům řízení projektů, programů, portfolií, vývoje a IT jako PRINCE2®, PMI®, Agile, Scrum, ITIL®, ISO 20000, TOGAF®, COBIT®.
V současné době obsazujeme pozici:
ASISTENT/ KA
✔ Jste rád/a užitečný/á?
✔ Máte angličtinu na komunikativní úrovni?
✔ Dokážete dle potřeby pružně přecházet z jedné činnosti na druhou a máte rád/a pořádek?
Pokud ano, pak hledáme právě Vás!
Hledáme člověka, který nečeká, až mu někdo práci přidělí, ale je schopný vykonávat ji samostatně a sám přichází s nápady na zlepšení.
Součástí Vaší práce bude vyřizování objednávek školení, komunikace se zákazníky, dodavateli a úřady (i v angličtině), evidence dokladů pro účetní společnost.
Výsledkem Vaší práce bude:
✔ rychle a správně vyřízená poptávka od zákazníka
✔ zajištění bezchybného chodu naší kanceláře, vzdělávacího střediska a ubytovacích prostor pro lektory i studenty
✔ přehled a pořádek v administrativě
Zaměstnanecké výhody, benefity
Když se k nám přidáte, čeká Vás příjemné prostředí rodinné firmy, 25.000 Kč hrubý měsíční plat, možnost dalšího vzdělávaní v projektovém řízení i jiných oblastech, jako i možnost profesního růstu!
Informace o náboru
Pokud Vás tato pozice láká, zašlete nám svůj životopis e-mailem na adresu [email protected].
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
ekonomie, administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
✔ středoškolské vzdělání s maturitou,
✔ uživatelskou znalost PC (Microsoft Office, webové prohlížeče, e-mail),
✔ angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem,
✔ zdravý selský rozum a iniciativu,
✔ schopnost udržovat pořádek a přehled,
✔chuť vzdělávat se a učit novým věcem.
Výhodou:
✔řidičský průkaz skupiny B,
✔zkušenost s administrací webových stránek.
Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce, a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!
✔ středoškolské vzdělání s maturitou,
✔ uživatelskou znalost PC (Microsoft Office, webové prohlížeče, e-mail),
✔ angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem,
✔ zdravý selský rozum a iniciativu,
✔ schopnost udržovat pořádek a přehled,
✔chuť vzdělávat se a učit novým věcem.
Výhodou:
✔řidičský průkaz skupiny B,
✔zkušenost s administrací webových stránek.
Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce, a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pomáháme organizacím i jednotlivcům dobře řídit jejich projekty, programy, portfolia, změny a IT služby.
Jsme největší poskytovatel kurzů a certifikace projektového řízení PRINCE2 na českém, slovenském a maďarském trhu.
Držíme nejvyšší úroveň PRINCE2 akreditace - akreditovaná tréninková organizace (ATO) PRINCE2. Jako jediná česká ATO jsme strategický partner - strategická akreditovaná tréninková organizace AXELOS Limited, vlastníka PRINCE2 a dalších global best practice standardů i strategický partner PEOPLECERT, vedoucího zkušebního institutu těchto standardů.
Jsme také jedním z vedoucích poskytovatelů přípravných kurzů na certifikaci PMI PMP a CAPM na českém trhu. Nabízíme i přípravné kurzy na certifikaci odborníků na projektové řízení dle IPMA a NSK.
Jako první a zatím jediná akreditovaná tréninková organizace - ATO v Česku nabízíme certifikační kurzy standardů MoP - Management of Portfolios, MSP - Managing Successful Programmes (řízení úspěšných programů) a P3O - Portfolio, Programme & Project Offices (portfolio, programové a projektové kanceláře) včetně certifikačních, a to i v češtině.
Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů akreditovaných certifikačních kurzů a zkoušek ITIL - globálně nejpopulárnějšího standardu pro řízení IT služeb - na českém a slovenském trhu. Realizujeme kurzy ITIL Foundation, Úvod do ITIL a nový ITIL Practitioner. Disponujeme akreditací tréninkové a zkušební organizace ITIL od renomovaných mezinárodních zkušebních institutů EXIN i PEOPLECERT i zkušebního centra (AEC) EXIN. Nabízíme i kurzy ITSM Foundation dle ISO/IEC 20000 s možností absolvovat přímo na kurzu stejnojmennou certifikaci EXIN.
Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů kurzů Agile Scrum Foundation, Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile a Příprava na certifikaci PMI-ACP, jakož i certifikačních zkoušek EXIN Agile Scrum Foundation, EXIN Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile Practitioner.
Jsme největší poskytovatel kurzů a certifikace projektového řízení PRINCE2 na českém, slovenském a maďarském trhu.
Držíme nejvyšší úroveň PRINCE2 akreditace - akreditovaná tréninková organizace (ATO) PRINCE2. Jako jediná česká ATO jsme strategický partner - strategická akreditovaná tréninková organizace AXELOS Limited, vlastníka PRINCE2 a dalších global best practice standardů i strategický partner PEOPLECERT, vedoucího zkušebního institutu těchto standardů.
Jsme také jedním z vedoucích poskytovatelů přípravných kurzů na certifikaci PMI PMP a CAPM na českém trhu. Nabízíme i přípravné kurzy na certifikaci odborníků na projektové řízení dle IPMA a NSK.
Jako první a zatím jediná akreditovaná tréninková organizace - ATO v Česku nabízíme certifikační kurzy standardů MoP - Management of Portfolios, MSP - Managing Successful Programmes (řízení úspěšných programů) a P3O - Portfolio, Programme & Project Offices (portfolio, programové a projektové kanceláře) včetně certifikačních, a to i v češtině.
Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů akreditovaných certifikačních kurzů a zkoušek ITIL - globálně nejpopulárnějšího standardu pro řízení IT služeb - na českém a slovenském trhu. Realizujeme kurzy ITIL Foundation, Úvod do ITIL a nový ITIL Practitioner. Disponujeme akreditací tréninkové a zkušební organizace ITIL od renomovaných mezinárodních zkušebních institutů EXIN i PEOPLECERT i zkušebního centra (AEC) EXIN. Nabízíme i kurzy ITSM Foundation dle ISO/IEC 20000 s možností absolvovat přímo na kurzu stejnojmennou certifikaci EXIN.
Jsme jedním z vedoucích poskytovatelů kurzů Agile Scrum Foundation, Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile a Příprava na certifikaci PMI-ACP, jakož i certifikačních zkoušek EXIN Agile Scrum Foundation, EXIN Agile Scrum Master, PRINCE2 Agile Practitioner.
ID: 2617551
Datum zveřejnění: 21.6.2016
2016-06-21
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: POTIFOB, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25.000 Kč