Obchodník pro CRM - řízení vztahů se zákazníky

PP & T consult s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• Získávání nových zákazníků – primárně pro oblast řešení CRM
• Vybudování zákaznického portfolia
• Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
• Příprava nabídek, vedení před-implementačních jednání, obchodní prezentace, spolupráce na sestavení harmonogramu a rozpočtu projektu, uzavírání smluv
• Zodpovědnost za celý průběh obchodního vztahu, v průběhu realizace ve spolupráci s produktovým/projektovým managerem
• Následná péče a rozvoj spolupráce se zákazníky – primárně pro oblast řešení CRM
• Spolupráce s produktovými, realizačními a marketingovými kolegy na tvorbě a realizaci obchodní a marketingové strategie prodeje řešení CRM a rozvoje produktu
• Kooperace v rámci obchodního týmu s přesahem na prodej a rozvoj dalších řešení – ERP, EDI, BI, DMS, B2B,…
• Prezentace a účast na seminářích, workshopech a dalších zákaznicky orientovaných akcích
• Zodpovědnost za plnění stanovených cílových parametrů na svěřené produktové oblasti
• Služební cesty v rámci ČR i zahraničí
• Systematický přístup a důslednost
• Monitoring trhu, mapování konkurence
• Pravidelný reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

NABÍZÍME:
• Práci na hlavní pracovní poměr
• Finanční podmínky odpovídající zkušenostem
• Možnost podílet se na zajímavých projektech
• Možnost dalšího vzdělání
• Neformální a příjemné prostředí
• Čerpání benefitů
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Brno - Kohoutovice

Informace o náboru

Děkujeme za Váš zájem o nabízenou pracovní pozici, v případě, že splňujete požadavky na pracovní pozici, zasílejte svůj životopis v českém jazyce a motivační dopis.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADUJEME:
• Vzdělání – SŠ/VŠ
• Znalost AJ minimálně na úrovni čtení a porozumění dokumentace/průvodních materiálů
• Zkušenost s prací obchodníka nebo AM/KAM s vlastní odpovědností za plnění stanovených cílů na svěřeném produktovém/zákaznickém portfoliu
• Znalost procesů obchodu, marketingu, služeb zákazníkům
• Orientace na trhu IT technologií, ochota učit se novým věcem
• Podmínkou alespoň uživatelská znalost CRM systémů, případně jiných systémů s vazbou na řešení a správu dodavatelsko-zákaznických vztahů (CRM)
• Výhodou vyšší znalost CRM systémů na úrovni klíčového uživatele, konzultanta, prodejce apod.
• Výborné prezentační a komunikační dovednosti
• Ochota cestovat, časová flexibilita
• ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Personální poradenství, zprostředkování práce

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 1908551  Datum zveřejnění: 24.10.2014