Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní senior / asistent auditora
PP & T consult s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
ÚČETNÍ SENIOR / ASISTENT AUDITORA
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s interními předpisy účetní jednotky.
- Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence.
- Zajišťování fakturace v účetní jednotce.
- Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih).
- Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví.
- Ověřování účetní závěrky, závažné hospodářské operace a správnost vedení účetnictví (vnější audit).
- Kontrola dodržování všeobecně závazných norem, vnitřních předpisů a stanovených postupů (vnitřní audit)
- Zpracovávání a projednávání kontrolních zpráv.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s interními předpisy účetní jednotky.
- Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence.
- Zajišťování fakturace v účetní jednotce.
- Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih).
- Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví.
- Ověřování účetní závěrky, závažné hospodářské operace a správnost vedení účetnictví (vnější audit).
- Kontrola dodržování všeobecně závazných norem, vnitřních předpisů a stanovených postupů (vnitřní audit)
- Zpracovávání a projednávání kontrolních zpráv.
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
- typ pracovního poměru: hlavní pracovní poměr
- na dobu: na dobu neurčitou DOPTAT
- dovolená: 5 týdnů DOPTAT
- místo pracoviště: Brno – střed, zastávka – Náměstí 28. října
- pracovní prostředí: formální a příjemné prostředí, moderně vybavené prostředí přímo v centru města
- nástup možný: IHNED
- benefity: stravenky, služební notebook, služební telefon, příspěvek na ošacení, po roce zapracování a výsledků možnost užívat firemní automobil i pro soukromé účely
- -možnost: dalšího vzdělávání – lektorská výuka cizích jazyků, osobnostního růstu a profesnímu posunu + možnost složení zkoušek na daňového poradce
- typ pracovního poměru: hlavní pracovní poměr
- na dobu: na dobu neurčitou DOPTAT
- dovolená: 5 týdnů DOPTAT
- místo pracoviště: Brno – střed, zastávka – Náměstí 28. října
- pracovní prostředí: formální a příjemné prostředí, moderně vybavené prostředí přímo v centru města
- nástup možný: IHNED
- benefity: stravenky, služební notebook, služební telefon, příspěvek na ošacení, po roce zapracování a výsledků možnost užívat firemní automobil i pro soukromé účely
- -možnost: dalšího vzdělávání – lektorská výuka cizích jazyků, osobnostního růstu a profesnímu posunu + možnost složení zkoušek na daňového poradce
Informace o náboru
V případě, že Vás výše uvedená pracovní pozice ÚČETNÍ SENIOR / ASISTENT AUDITORA zaujala a splňujete veškeré uvedené požadavky, zašlete prosím:
1) svůj strukturovaný životopis v ČESKÉM JAZYCE - ve WORDU
2) motivační dopis (proč byste zrovna vy mohli být ideálním uchazečem na tuto pozici)
Děkujeme za Váš čas. Tým personální agentury PP&T consult.
1) svůj strukturovaný životopis v ČESKÉM JAZYCE - ve WORDU
2) motivační dopis (proč byste zrovna vy mohli být ideálním uchazečem na tuto pozici)
Děkujeme za Váš čas. Tým personální agentury PP&T consult.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Účetní a auditorské činnosti
Naše personální agentura PP&T consult hledá pro našeho významného klienta v oboru auditu účetních závěrek a poradenské činnosti v účetně-daňové oblasti hledáme nadaného zaměstnance.
Naše personální agentura PP&T consult hledá pro našeho významného klienta v oboru auditu účetních závěrek a poradenské činnosti v účetně-daňové oblasti hledáme nadaného zaměstnance.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Oblast ekonomického směru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Podvojné účetnictví - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Pokročilý
Fakturace - Pokročilý
Jednoduché účetnictví - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Mzdové účetnictví - Pokročilý
Fakturace - Pokročilý
Jednoduché účetnictví - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomického směru.
- Znalost ekonomiky podnikatelského subjektu obecně.
- Teoretické a praktické znalosti účetní a daňové legislativy.
- Požadovaná praxe minimálně 3 roky na některé z pozic: účetní, daňový specialista nebo auditor.
- Aktivní znalost ANGLICKÉHO jazyku (osobně, telefonicky i emailem) – PODMÍNKOU, (německý jazyk výhodou)
- Schopnost samostatně řešit účetní a daňové problémy klientů a navrhovat řešení.
- Znalost auditorských standardů výhodou
Odborné znalosti:
- principy hospodaření podnikatelského subjektu, hospodářský výsledek,
- účetní a mzdové doklady, jejich zpracování a evidence,
- principy daňové soustavy, druhy daní a jejich specifika a náležitosti,
- daňová soustava ve vztahu k účetnictví,
- provádění auditu, kontrolní zprávy
- základní ekonomické ukazatele,
- pracovní právo, pracovně právní vztahy, sociální zabezpečení, zákon o zaměstnanosti.
OSOBNOSTNÍ PROFIL VHODNÉHO UCHAZEČE:
- výborné komunikační dovednosti,
- časová flexibilita,
- zodpovědnost a spolehlivost,
- důraz na pečlivost a detail,
- schopnost pracovat v týmu,
- klientský přístup a profesionální vystupování,
- vysoká chuť učit se nové znalosti,
- asertivní jednání a komunikace,
- ambiciózní,
- zájem na složení zkoušky na daňového poradce nebo auditora.
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomického směru.
- Znalost ekonomiky podnikatelského subjektu obecně.
- Teoretické a praktické znalosti účetní a daňové legislativy.
- Požadovaná praxe minimálně 3 roky na některé z pozic: účetní, daňový specialista nebo auditor.
- Aktivní znalost ANGLICKÉHO jazyku (osobně, telefonicky i emailem) – PODMÍNKOU, (německý jazyk výhodou)
- Schopnost samostatně řešit účetní a daňové problémy klientů a navrhovat řešení.
- Znalost auditorských standardů výhodou
Odborné znalosti:
- principy hospodaření podnikatelského subjektu, hospodářský výsledek,
- účetní a mzdové doklady, jejich zpracování a evidence,
- principy daňové soustavy, druhy daní a jejich specifika a náležitosti,
- daňová soustava ve vztahu k účetnictví,
- provádění auditu, kontrolní zprávy
- základní ekonomické ukazatele,
- pracovní právo, pracovně právní vztahy, sociální zabezpečení, zákon o zaměstnanosti.
OSOBNOSTNÍ PROFIL VHODNÉHO UCHAZEČE:
- výborné komunikační dovednosti,
- časová flexibilita,
- zodpovědnost a spolehlivost,
- důraz na pečlivost a detail,
- schopnost pracovat v týmu,
- klientský přístup a profesionální vystupování,
- vysoká chuť učit se nové znalosti,
- asertivní jednání a komunikace,
- ambiciózní,
- zájem na složení zkoušky na daňového poradce nebo auditora.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální poradenství, zprostředkování práce
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2125617
Datum zveřejnění: 2.6.2015
2015-06-02
lokalita: Brno - město Pozice: Asistent auditora, Asistent daňového poradce, Auditor, Daňový poradce, Hlavní účetní Společnost: PP & T consult s.r.o.