Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodník – Brno
PP & T consult s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
NÁPLŇ PRÁCE-POPIS POZICE
• vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti dovolených, zboží a lokálních služeb
• nabídnutí služeb slevového portálu potenciálním klientům
• konzultace speciálních požadavků, příprava nabídky, sjednávání a uzavírání objednávek s novými klienty v rámci České republiky
• zajišťování celého procesu od prvního kontaktu s klientem, přes podpis smlouvy, vyřízení objednávky, až ke kontrole průběhu slevové akce
• telefonická či emailová komunikace s klienty z prostředí moderní kanceláře
• spolupráce s kolegy v týmu a nadřízeným manažerem
• pravidelný reporting vedení společnosti
• vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti dovolených, zboží a lokálních služeb
• nabídnutí služeb slevového portálu potenciálním klientům
• konzultace speciálních požadavků, příprava nabídky, sjednávání a uzavírání objednávek s novými klienty v rámci České republiky
• zajišťování celého procesu od prvního kontaktu s klientem, přes podpis smlouvy, vyřízení objednávky, až ke kontrole průběhu slevové akce
• telefonická či emailová komunikace s klienty z prostředí moderní kanceláře
• spolupráce s kolegy v týmu a nadřízeným manažerem
• pravidelný reporting vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
NABÍZÍME:
• typ pracovního poměru: živnostenský list/hlavní pracovní poměr
• pracovní režim: pevná pracovní doba od 8-17 hodin
• místo pracoviště: Brno
• pracovní prostředí: neformální a příjemné
• nástup možný: IHNED
• benefity: motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusy), garantovaná fixní mzda během prvních tří měsíců
• možnost: zaškolení od kolegů a manažera týmu, kariérní růst
• typ pracovního poměru: živnostenský list/hlavní pracovní poměr
• pracovní režim: pevná pracovní doba od 8-17 hodin
• místo pracoviště: Brno
• pracovní prostředí: neformální a příjemné
• nástup možný: IHNED
• benefity: motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusy), garantovaná fixní mzda během prvních tří měsíců
• možnost: zaškolení od kolegů a manažera týmu, kariérní růst
Informace o náboru
V případě, že Vás výše uvedená pracovní pozice OBCHODNÍK - BRNO zaujala a splňujete veškeré uvedené požadavky, zašlete prosím:
1) svůj strukturovaný životopis v ČESKÉM JAZYCE - ve WORDU
Děkujeme za Váš čas. Tým personální agentury PP&T consult.
1) svůj strukturovaný životopis v ČESKÉM JAZYCE - ve WORDU
Děkujeme za Váš čas. Tým personální agentury PP&T consult.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Naše personální agentura PP&T consult hledá pro našeho významného klienta z oboru zábavy a volnočasových aktivit nadaného zaměstnance na pracovní pozici:
OBCHODNÍK – BRNO.
Naše personální agentura PP&T consult hledá pro našeho významného klienta z oboru zábavy a volnočasových aktivit nadaného zaměstnance na pracovní pozici:
OBCHODNÍK – BRNO.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
• minimálně SŠ vzdělání
• zkušenost s obchodní činností (např. služby, call centrum,…)
• skvělé komunikační dovednosti – psané i mluvené
• uživatelskou znalost PC – MS Office + internet
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• výhodou znalost cizího jazyka (angličtina, němčina), ale není podmínkou
• cílevědomost, orientace na výsledky, spolehlivost
• schopnost naslouchat a koordinovat požadavky
• vysoká chuť učit se a pracovně růst
• minimálně SŠ vzdělání
• zkušenost s obchodní činností (např. služby, call centrum,…)
• skvělé komunikační dovednosti – psané i mluvené
• uživatelskou znalost PC – MS Office + internet
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• výhodou znalost cizího jazyka (angličtina, němčina), ale není podmínkou
• cílevědomost, orientace na výsledky, spolehlivost
• schopnost naslouchat a koordinovat požadavky
• vysoká chuť učit se a pracovně růst
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální poradenství, zprostředkování práce
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2254143
Datum zveřejnění: 18.9.2015
2015-09-18
lokalita: Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Obchodní referent, Obchodní zástupce, Supervizor call centra, Telefonní operátor Společnost: PP & T consult s.r.o.