Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor/ka podpory klientského centra
PPE.CZ s.r.o.
Místo práce
Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, Okres Ostrava
Nádražní 3113/128, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2015
01.06.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- telefonická, e-mailová a osobní komunikace se stávajícími i novými zákazníky;
- návrh a řešení potencionálních či optimalizace současných obchodních aktivit společnosti (NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ SLUŽEB PO TELEFONU);
- zpracovávání, vyhodnocování a řešení podnětů z jednání se zákazníky společnosti;
- dohled a technická podpora aktivit zákazníků společnosti;
- zpracovávání podkladů a dokumentací k veřejným zakázkám zákazníků společnosti;
- organizace schůzek, realizace prezentací a školení.
- návrh a řešení potencionálních či optimalizace současných obchodních aktivit společnosti (NEJEDNÁ SE O NABÍZENÍ SLUŽEB PO TELEFONU);
- zpracovávání, vyhodnocování a řešení podnětů z jednání se zákazníky společnosti;
- dohled a technická podpora aktivit zákazníků společnosti;
- zpracovávání podkladů a dokumentací k veřejným zakázkám zákazníků společnosti;
- organizace schůzek, realizace prezentací a školení.
Informace o náboru
Více informací na: www.ppe.cz/kariera.
Životopisy zasílejte výhradně na: [email protected].
Bez vyzvání či předem dohodnuté schůzky sídlo společnosti nenavštěvujte.
Preferujeme možnost nástupu ihned, po dohodě však můžeme nástup do zaměstnání přiměřeně upravit nebo se jinak dohodnout.
Neozveme-li se Vám do 14ti dnů, dali jsme přednost jinému uchazeči.
Životopisy zasílejte výhradně na: [email protected].
Bez vyzvání či předem dohodnuté schůzky sídlo společnosti nenavštěvujte.
Preferujeme možnost nástupu ihned, po dohodě však můžeme nástup do zaměstnání přiměřeně upravit nebo se jinak dohodnout.
Neozveme-li se Vám do 14ti dnů, dali jsme přednost jinému uchazeči.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Základy
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost anglického jazyka (slovem i písmem), znalost dalšího jazyka výhodou;
- uživatelská znalost obsluhy počítače (MS Office, internet, aj.);
- velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti;
- schopnost týmové práce na přidělených úkolech;
- spolehlivost, tvořivost a analytické schopnosti;
- aktivního řidiče a vlastníka řidičského průkazu skupiny B.
- uživatelská znalost obsluhy počítače (MS Office, internet, aj.);
- velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti;
- schopnost týmové práce na přidělených úkolech;
- spolehlivost, tvořivost a analytické schopnosti;
- aktivního řidiče a vlastníka řidičského průkazu skupiny B.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
- Provozujeme vlastní certifikovaný elektronický nástroj na zadávání veřejných zakázek;
- Jsme vysoce specializovaná firma na elektronické zadávání veřejných zakázek a zadávacích řízení pro firemní klientelu;
- Máme 15 let praxe s veřejnými zakázkami a nákupními systémy;
- Administrujeme veřejné zakázky nejen ve vztahu k zákonu ale i k různým metodickým pokynům a příručkám evropských fondů;
- Realizujeme elektronické aukce pro malé i velké zadavatele (např. formou centrálního zadávání pro různé komodity);
- Jsme vysoce specializovaná firma na elektronické zadávání veřejných zakázek a zadávacích řízení pro firemní klientelu;
- Máme 15 let praxe s veřejnými zakázkami a nákupními systémy;
- Administrujeme veřejné zakázky nejen ve vztahu k zákonu ale i k různým metodickým pokynům a příručkám evropských fondů;
- Realizujeme elektronické aukce pro malé i velké zadavatele (např. formou centrálního zadávání pro různé komodity);
ID: 2008102
Datum zveřejnění: 9.5.2016
2016-05-09
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní zástupce, Specialista podpory zákazníků, Specialista pro veřejné zakázky, Telefonní operátor Společnost: PPE.CZ s.r.o.