Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista raného vymáhání
Pragma - personální agentura
Místo práce
Olomouc, Okres Olomouc
Olomouc, Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.03.2017
01.03.2017
Mzdové podmínky (brutto)
17000 - 24000
17000 - 24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
NÁPLŇ PRÁCE:
• Telefonicky kontaktovat klienty s pohledávkou po splatnosti a navrhnete řešení situace tak, aby byl spokojený klient i banka
• Obsluhujete příchozí linku pohledávek
• Samostatně se orientujete v systémech a databázích banky, máte dobrou znalost finančních produktů
• Administrativní činnosti – zpracujete klientské požadavky (sms, e-mail)
• Telefonicky kontaktovat klienty s pohledávkou po splatnosti a navrhnete řešení situace tak, aby byl spokojený klient i banka
• Obsluhujete příchozí linku pohledávek
• Samostatně se orientujete v systémech a databázích banky, máte dobrou znalost finančních produktů
• Administrativní činnosti – zpracujete klientské požadavky (sms, e-mail)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
Informace o náboru
NABÍZÍME:
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost kariérně růst
• Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
• Příjemné a dostupné místo práce v Olomouci (hned u vlakového nádraží)
• Možnost zkráceného (polovičního) úvazku
• Motivující finanční ohodnocení
• Možnost kariérně růst
• Otevřenou a dynamickou firemní kulturu – práci v mladém přátelském kolektivu a moderním příjemném prostředí
• Nadstandardní zaměstnanecké benefity – stravenky, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), dovolená a placené volno navíc, sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění a další)
• Příjemné a dostupné místo práce v Olomouci (hned u vlakového nádraží)
• Možnost zkráceného (polovičního) úvazku
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
RB, nejlepší a klientsky nejpřívětivější bankou roku 2016
RB, nejlepší a klientsky nejpřívětivější bankou roku 2016
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
POŽADUJEME:
• Velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
• Znalost práce s PC.
• Časovou flexibilitu – ranní/odpolední a 1-2 víkendy v měsíci
• Orientace na výsledek
• Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Angličtina - výhodou
• Velmi dobré komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkovi
• Znalost práce s PC.
• Časovou flexibilitu – ranní/odpolední a 1-2 víkendy v měsíci
• Orientace na výsledek
• Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro vás výzvou
• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Angličtina - výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pragma - personální agentura Olomouc přijímáme pracovníky z celé ČR a SK.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 2887370
Datum zveřejnění: 12.2.2017
2017-02-12
lokalita: Okres Olomouc Pozice: Referent správy pohledávek Společnost: Pragma - personální agentura
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 17000 - 24000