Operátor call centra – asistenční služby

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Operátor call centra – asistenční služby
Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.
Náplň práce:
• Přijímání příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci
• Organizace a koordinace asistenčních služeb klientům na území ČR
• Komunikace se smluvními partnery, autorizovanými servisy a zahraničními asistenčními centrálami
• Zpracování související administrativy
• Poskytování informací klientům
• Práce v týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• Zázemí tradiční společnosti na trhu asistenčních služeb
• Zodpovědnou, samostatnou a zajímavou práci
• Výkon práce v mladém a přátelském kolektivu
• Možnost profesního růstu
• Práci na hlavní pracovní poměr s motivujícím platovým ohodnocením
• Moderní pracoviště v centru Prahy
• Nástup dohodou

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• Středoškolské vzdělání ukončené úspěšnou maturitní zkouškou
• Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem) podmínkou, znalost dalšího jazyka velkou výhodou
• Ochotu pracovat ve směnném provozu (vč. víkendů, svátků atd.)
• Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Internet)
• Velmi dobré komunikační dovednosti
• Proaktivní, zodpovědný a samostatný přístup k práci
• Ochotu a schopnost se dále vzdělávat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1848048  Datum zveřejnění: 27.8.2014