Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor call centra – asistenční služby
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Operátor call centra – asistenční služby
Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.
Náplň práce:
• Přijímání příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci
• Organizace a koordinace asistenčních služeb klientům na území ČR
• Komunikace se smluvními partnery, autorizovanými servisy a zahraničními asistenčními centrálami
• Zpracování související administrativy
• Poskytování informací klientům
• Práce v týmu
Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.
Náplň práce:
• Přijímání příchozích hovorů od klientů v nouzové situaci
• Organizace a koordinace asistenčních služeb klientům na území ČR
• Komunikace se smluvními partnery, autorizovanými servisy a zahraničními asistenčními centrálami
• Zpracování související administrativy
• Poskytování informací klientům
• Práce v týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Zázemí tradiční společnosti na trhu asistenčních služeb
• Zodpovědnou, samostatnou a zajímavou práci
• Výkon práce v mladém a přátelském kolektivu
• Možnost profesního růstu
• Práci na hlavní pracovní poměr s motivujícím platovým ohodnocením
• Moderní pracoviště v centru Prahy
• Nástup dohodou
• Zázemí tradiční společnosti na trhu asistenčních služeb
• Zodpovědnou, samostatnou a zajímavou práci
• Výkon práce v mladém a přátelském kolektivu
• Možnost profesního růstu
• Práci na hlavní pracovní poměr s motivujícím platovým ohodnocením
• Moderní pracoviště v centru Prahy
• Nástup dohodou
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.
Pro našeho klienta, společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb motoristům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Operátor call centra – asistenční služby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Středoškolské vzdělání ukončené úspěšnou maturitní zkouškou
• Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem) podmínkou, znalost dalšího jazyka velkou výhodou
• Ochotu pracovat ve směnném provozu (vč. víkendů, svátků atd.)
• Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Internet)
• Velmi dobré komunikační dovednosti
• Proaktivní, zodpovědný a samostatný přístup k práci
• Ochotu a schopnost se dále vzdělávat
• Středoškolské vzdělání ukončené úspěšnou maturitní zkouškou
• Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (slovem i písmem) podmínkou, znalost dalšího jazyka velkou výhodou
• Ochotu pracovat ve směnném provozu (vč. víkendů, svátků atd.)
• Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Internet)
• Velmi dobré komunikační dovednosti
• Proaktivní, zodpovědný a samostatný přístup k práci
• Ochotu a schopnost se dále vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1848048
Datum zveřejnění: 27.8.2014
2014-08-27
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.