Specialista podpory prodeje se slovenštinou

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, průmyslovou společnost, hledáme kandidáta či kandidátku na pozici Specialista podpory prodeje se slovenštinou

Náplň práce:
- Podpora prodeje pro obchodníky a klienty zejména ze Slovenska
- Vedení administrativy a agendy spojené s obchodem a následným zákaznickým servisem
- Podpora obchodního oddělení při plnění stanovených prodejních cílů
- Poskytování aktuálních informací o nabídce a službách
- Analyzování a řešení potřeb a požadavků zákazníků
- Příprava finální podoby obchodní nabídky a výběrového řízení
- Aktivní přístup k získávání potenciálních zákazníků a k udržení stávajících
- Dodržování předpisů, procesů a kvality služeb poskytovaných zákazníkům

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
- Výborné platové ohodnocení
- HPP
- Možnost seberealizace a dalšího osobního růstu
- Zaměstnanecké benefity
- Odborné zaškolení a průběžné vzdělávání
- Zázemím stabilní mezinárodní společnosti
- Kancelář v centru Prahy (dobrá dopravní dostupnost)
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí
- Nástup ihned, případně dohodou

Informace o náboru

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Pro našeho klienta, průmyslovou společnost, hledáme kandidáta či kandidátku na pozici Specialista podpory prodeje se slovenštinou

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
- SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici (podpora, administrativa, fakturace…)
- Aktivní Slovenštinu
- Pokročilou znalost práce s MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Preciznost (nejen v zadávání dat do systémů)
- Výborné komunikační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení, flexibilitu a odolnost vůči stresu
- Samostatnost, iniciativu, vstřícný přístup
- Zodpovědnost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
- Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1848063  Datum zveřejnění: 27.8.2014