Senior účetní

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která je nezávislým poskytovatelem outsourcingových služeb v oblasti financí a účetnictví, hledáme kandidáty na pozici Senior účetní.

Senior účetní

Náplň práce:
- řízení dodávek účetních služeb několika mezinárodním klientům
- přímá komunikace s klienty, jejich auditory a daňovými úřady
- organizování a kontrola práce malého týmu junior účetních
- návrhy řešení účetních, daňových a obchodních problémů
- rozvoj a hodnocení podřízených zaměstnanců

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co nabízíme:
- HPP, ale i možnost práce na částečný úvazek nebo z domova
- zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů (stravenky, příspěvek na sport, dovolená navíc…)
- mobilni telefon, notebook
- profesní uplatnění v mezinárodním prostředí
- možnost řízeného kariérního růstu
- velkorysou podporu při studiu ACCA
- možnost školení dle vlastního výběru
- velmi příjemné pracovní prostředí kanceláře v centru Prahy
- smlouvu na dobu neurčitou.

Informace o náboru

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce.
V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

společnost, která je nezávislým poskytovatelem outsourcingových služeb v oblasti financí a účetnictví

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:
- praktická znalost českého účetnictví a daní
- tříletá zkušenost s účetnictvím v prostředí mezinárodní firmy
- plynulá znalost anglického jazyka (ústně i písemně)
- středně pokročilé dovednosti v Excel
- alespoň jeden rok zkušenost s vedením lidí
- VŠ vzdělání v oblasti ekonomie nebo účetnictví, nebo relevantní roky praxe
- prokazatelný klientský přístup
- schopnost adaptace na prostředí klientských služeb
- výhodou jsou: zkušenost z auditu BIG4, dokončené nebo probíhající studium ACCA, znalost MS Dynamics NAV nebo SAP, znalost dalšího evropského jazyka
- životopis v českém i anglickém jazyce

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1852387  Datum zveřejnění: 1.9.2014