Samostatná účetní – znalost IFRS

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, jímž je významná zahraniční společnost zabývající se výrobou a prodejem produktů pro léčbu ran a jednorázových zdravotnických prostředků pro operační sály hledáme kandidáta či kandidátku na pozici Samostatná účetní – znalost IFRS.

Náplň práce:
• Samostatné zpracování účetnictví a daňové evidence
• Zpracování účetních závěrek a daňových přiznání.
• Reporting, příprava různých typů finančních reportů
• Drobné peněžní účetnictví
• Cestovní výdaje
• Mzdová agenda ve spolupráci s externí agenturou
• Daň s příjmu, DPH, silniční daň
• Intrastat
• Příprava podkladů pro audity

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabídka:
• HPP smlouva na dobu neurčitou,
• benefity (mobil, PC, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění)
• Místo výkonu práce – Praha 3
• Vysoká míru zodpovědnosti, samostatná práci (bez podřízených)
• Zázemí prosperující, zahraniční společnosti
• Motivující finanční ohodnocení, zajímavé benefity
• Možnost práce z domova

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Nemocnice, ambulantní lékařská činnost, další zdravotní péče

Významná zahraniční společnost zabývající se výrobou a prodejem produktů pro léčbu ran a jednorázových zdravotnických prostředků pro operační sály.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:
• SŠ či VŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Minimálně 5 let praxe v oblasti controllingu / účetnictví
• 1 rok praxe v oblasti plánování likvidity
• 1 rok praxe v oblasti mezd
• Cílevědomost, komunikativnost, schopnost týmové spolupráce, empatie
• Znalost GAAP, IFRS, daň z příjmu, silniční daň, DPH, Intrastat
• Znalost SAPu
• znalost MS Office (Excel, Word, Power Point)
• Aktivní znalost AJ

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 1925471  Datum zveřejnění: 11.11.2014