Vedoucí oddělení evidence pozemků

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost zabývající se dlouhodobým investováním do zemědělských pozemků, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí oddělení evidence pozemků.


Náplň práce:

• Kompletní administrativní podpora obchodního týmu s pomocí informačního systému
Příprava smluv dle vzorových dokumentů
Příprava návrhů na katastr nemovitostí
Kontrola listů vlastnictví
Zakládání smluv a pozemků do informačního systému
Archivace dokumentů
Příprava přiznání k dani z převodu nemovitostí
Organizace práce malého týmu
• Telefonická a písemná a e-mailová komunikace s nájemci, katastrem nemovitostí a finančními úřady
• Odpovědnost za správné zpracování svěřených úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

• Zázemí bohaté firmy s výhodami osobního přístupu malého flexibilního týmu
• Dlouhodobý stabilní pracovní poměr
• Bonusová složka mzdy k pevnému platu
• Flexibilní pracovní doba
• Domů s čistou hlavou
• Zaškolení
• Výborné dopravní spojení autem, tramvají i metrem
• Výkon práce: Praha 9
• Nástup možný ihned

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost zabývající se dlouhodobým investováním do zemědělských pozemků.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

• SŠ/VŠ vzdělání
• Minimálně 5 let praxe v administrativě
• Nadšení pro systematičnost a pořádek
• Velmi dobrá znalost práce s PC a zkušenosti s použitím MS Office (Excel, Word, Outlook)
• Psaní na stroji (psaní všemi deseti velkou výhodou)
• Aktivní, pozitivní, zodpovědný a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům
• Zkušenost s vedením týmu výhodou
• Praxe v účetnictví výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2027952  Datum zveřejnění: 26.2.2015