Telemarketing konzultant

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Rádi komunikujete a vysvětlujete? Chcete se stát páteří úspěšného obchodního týmu? Hledáte zajímavou práci s odpovídajícím ohodnocením, kde můžete výdělek i sami ovlivnit?
Třeba hledáme právě Vás!
Pro našeho klienta - mezinárodní společnost podnikající v oblasti správy dokumentů - hledáme do obchodního týmu šikovného spolupracovníka na pozici:
Telemarketing konzultant

Náplň práce:
• uskutečňování cold callů z přidělené databáze, její aktualizace a příprava marketingových seznamů
• hledání a oslovování nových klientů a organizování úvodních schůzek pro členy obchodního týmu
• porozumění obchodním procesům a jejich aplikace do praxe
• vytváření prezentací a jejich zasílání zájemcům o naše služby
• průzkum trhu, shromažďování informací
• podpora obchodního týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme
• stabilní zázemí mezinárodní firmy, což se projevuje na nízké fluktuaci zaměstnanců
• bohaté zaměstnanecké benefity
• každoroční návštěvu Budapešti, vánoční večírek a teambuilding
• přátelský a vstřícný kolektiv
• bonusy na základě úspěšných telefonátů
• fixní plat 18-22 tis.! (dle praxe a zkušeností)
• NEJSME callcentrum! Konzultant bude samostatným členem menšího obchodního týmu
• Místo výkonu práce: Jeneč – Praha - západ. (výborné dopravní spojení MHD z Prahy i z Kladna)

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

mezinárodní společnost podnikající v oblasti správy dokumentů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• ukončené SŠ vzdělání s maturitou
• středně pokročilá znalost AJ (min. úroveň A2-B1)- výhodou
• znalost Microsoft Office (powerpoint, excel, word)
• předchozí zkušenost z podobné pozice min. 1 rok výhodou
• příjemné vystupování (ústní, hlasový projev a písemný projev)
• orientace na zákazníka
• orientace na výsledek, schopnost řešit případné problémy
• ochotu učit se novým věcem, kreativitu, nápaditost a podporu v měnícím se prostředí
• schopnost pracovat bez supervize a zvládání rutinní práce
• trestní bezúhonnost
• nástup ihned – práce na dobu určitou do 31.12.2016 (zástup za MD)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2076481  Datum zveřejnění: 10.4.2015