Vedoucí callcentra

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Okres Vsetín
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáte přiležitost, kde využijete svoje manažerské schopnosti? Jdete rádi svým podřízeným příkladem? Hledáte zajímavou práci s odpovídajícím ohodnocením, kde můžete výdělek i sami ovlivnit?
Třeba hledáme právě Vás!
Pro našeho klienta – společnost, dlouhodobě působící na trhu s autodíly - hledáme vhodného uchazeče na pozici:

Vedoucí callcentra

Náplň práce:
• Řízení obchodního kanálu callcentra
• Nastavování procesů v rámci callcentra a zlepšování jejich efektivity
• Pravidelné hodnocení hovorů, analýzy, zpětná vazba operátorům a jejich koučink
• Budování vztahů se zákazníky a péče o ně
• Aktivní prodej na klíčových zákaznících a hledání nových zákazníků
• Tvorba akčních plánů v obchodních kanálech
• Návrhy a podílení se na tvorbě firemních plánů
• Vzdělávání a rozvoj podřízených

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• Zajímavou a odpovědnou práci s možností realizace
• Využití Vašich manažerských schopností
• Motivující finanční ohodnocení
• Služební automobil i pro soukromé účely
• Služební mobil, notebook a příspěvek na stravování
• Místo výkonu práce: Zašová, okres Vsetín

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

společnost, dlouhodobě působící na trhu s autodíly

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadované dovednosti:
• Vyzrálá a silná osobnost s empatií
• Manažerské dovednosti s prokazatelnými výsledky
• Zkušenost s vedením týmu minimálně tří telefonních operátorů
• Excelentní komunikační a organizační schopnosti
• Výborné prodejní dovednosti po telefonu
• Schopnost samostatného řešení problémů
• Kooperativní model chování – nutnost spolupráce s ostatními odděleními
• Schopnost motivovat tým
• Přirozená autorita a leader
• Dobrá úroveň práce s MS Excel a dalšími programy MS office
• AJ na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou
• Zkušenosti s mezinárodním obchodem výhodou
• Orientace v oboru autodílů výhodou
• Řidičské oprávnění B
• Vzdělání min. SŠ s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2095696  Datum zveřejnění: 24.4.2015