Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní specialista – podpora finančního manažera
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, živnost
zkrácený úvazek, živnost
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, specializující se na diagnostické zobrazování, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní specialista.
Obsah práce:
• Účtování faktur přijatých, cestovních náhrad, bankovních výpisů, interních dokladů do systému SAP
• Aktualizace a tvorba finančních reportů a podkladů pro účtování (v MS Excel)
• Příprava podkladů pro účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní, roční) a statutární audit
• Správa saldokonta, upomínání neuhrazených pohledávek po splatnosti, řešení zápočtů
• Zpracování statistických reportů pro ČSÚ, Intrastat, Eko-kom atd.
• Správa a tvorba dokumentace v oblasti účetnictví a daní (interní směrnice)
• Práce s treasury systémem, internetbankingem (zadávání plateb, stahování výpisů atd.)
• Pracovní zátěž cca 3 hodiny denně/ 60h měsíčně (podle potřeby)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Obsah práce:
• Účtování faktur přijatých, cestovních náhrad, bankovních výpisů, interních dokladů do systému SAP
• Aktualizace a tvorba finančních reportů a podkladů pro účtování (v MS Excel)
• Příprava podkladů pro účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní, roční) a statutární audit
• Správa saldokonta, upomínání neuhrazených pohledávek po splatnosti, řešení zápočtů
• Zpracování statistických reportů pro ČSÚ, Intrastat, Eko-kom atd.
• Správa a tvorba dokumentace v oblasti účetnictví a daní (interní směrnice)
• Práce s treasury systémem, internetbankingem (zadávání plateb, stahování výpisů atd.)
• Pracovní zátěž cca 3 hodiny denně/ 60h měsíčně (podle potřeby)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabídka:
• Pracovní zátěž cca 3 hodiny denně/ 60h měsíčně (podle potřeby)
• Výborné platové ohodnocení
• Flexibilní pracovní doba
• Možno jak na dohodu o provedení práce, tak na živnostenský list (preferováno)
• Vhodné i pro studenty ve čtvrtém a pátém ročníku VŠ (získání praxe)
• Dlouhodobá spolupráce
• Zaškolení a praxe v perspektivním oboru
• Kancelář v Praze
• Přepokládaný nástup od 1.9.2015
• Pracovní zátěž cca 3 hodiny denně/ 60h měsíčně (podle potřeby)
• Výborné platové ohodnocení
• Flexibilní pracovní doba
• Možno jak na dohodu o provedení práce, tak na živnostenský list (preferováno)
• Vhodné i pro studenty ve čtvrtém a pátém ročníku VŠ (získání praxe)
• Dlouhodobá spolupráce
• Zaškolení a praxe v perspektivním oboru
• Kancelář v Praze
• Přepokládaný nástup od 1.9.2015
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost, specializující se na diagnostické zobrazování.
Společnost, specializující se na diagnostické zobrazování.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
• Prokazatelná znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících zákonů
• Znalost MS Office (úroveň používání funkcí SVYHLEDAT, kontingenční tabulky)
• Znalost práce s ERP systémy (SAP výhodou)
• Anglický jazyk – min. úroveň B
• Schopnost učit se novým věcem
• Samostatnost, spolehlivost, důvěryhodnost, odpovědný přístup, loajalita
• Prokazatelná znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících zákonů
• Znalost MS Office (úroveň používání funkcí SVYHLEDAT, kontingenční tabulky)
• Znalost práce s ERP systémy (SAP výhodou)
• Anglický jazyk – min. úroveň B
• Schopnost učit se novým věcem
• Samostatnost, spolehlivost, důvěryhodnost, odpovědný přístup, loajalita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2190422
Datum zveřejnění: 21.7.2015
2015-07-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účetní Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.