Finanční a administrativní manažer/ka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, českou nevládní neziskovou organizaci, hledáme vhodné kandidátky či kandidáty na pozici Finanční a administrativní manažer/ka.

Náplň práce
• finanční řízení organizace i jednotlivých projektů
• tvorba administrativních, personálních a finančních směrnic
• vedení malého finančního týmu včetně účetních
• ve spolupráci s nimi zajištění vedení účetnictví a administrativy
• řešení daňových otázek
• příprava rozpočtů organizace i projektů
• zodpovědnost za plnění povinností organizace
• neustálé zefektivňování systému finančního a dalšího řízení
• reporting
• vše v souladu s českým právem a požadavky poskytovatelů grantů a donorů

Zaměstnanecké výhody, benefity

Požadujeme
• životopis v českém i anglickém jazyce
• vysokoškolské vzdělání (nutná podmínka)
• plynulá čeština a angličtina
• 3 roky praxe ve finančním řízení a řízení týmu
• praxe z neziskového sektoru nebo zkušenost s granty je výhodou
• čistý trestní rejstřík
• velmi dobrá znalost MS Excel a dalšího kancelářského software
• výhodou znalost software Pohoda a Intacct.
• pečlivost, zodpovědnost, schopnost pracovat pod tlakem a dodržovat termíny
• ochota a flexibilita občas pracovat přes čas (samozřejmě s následnou kompenzací)

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Česká nevládní nezisková organizace.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Nabízíme
• zástup po dobu dvou let mateřské a rodičovské dovolené
• práci na plný úvazek v mezinárodním prostředí
• skvělé platové podmínky
• zdravotní volno 10 dní ročně (sickdays)
• pracovní telefon
• flexibilní pracovní dobu
• možnost dalšího vzdělávání
• kanceláře v zeleni a zároveň centru Prahy
• smlouvu na dobu určitou minimálně od poloviny října 2015 do poloviny září 2017
• jedinečnou práci v neformálním prostředí a v mezinárodně respektované organizaci
• příležitost setkat se se zajímavými odborníky z celého světa

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2245588  Datum zveřejnění: 8.9.2015