Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka/Office coordinator
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti informačních technologií hledáme novou samostatnou a spolehlivou kolegyni na pozici Asistentka/Office coordinator.
Hlavní pracovní náplň:
• zajištění plynulého chodu kanceláří
• řízení chodu malé recepce, přebírání pošty a její třídění, přijímání telefonických hovorů
• běžná administrativní činnost a správa firemních dokumentů
• odpovědnost za objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• správa interních agend (telefony, auta aj.)
• zodpovědnost za plnění závazných předpisů (povinné termíny např. pro revize, povinná školení a certifikace BOZP a PO, audity, zdravotní péče apod.)
• spolupráce s hlavním účetním a finanční ředitelkou
• po zapracování správa přijatých a vydaných faktur a zpracování podkladů pro účetní
• spolupráce při přípravách nabídek i s ostatními odděleními firmy
Hlavní pracovní náplň:
• zajištění plynulého chodu kanceláří
• řízení chodu malé recepce, přebírání pošty a její třídění, přijímání telefonických hovorů
• běžná administrativní činnost a správa firemních dokumentů
• odpovědnost za objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• správa interních agend (telefony, auta aj.)
• zodpovědnost za plnění závazných předpisů (povinné termíny např. pro revize, povinná školení a certifikace BOZP a PO, audity, zdravotní péče apod.)
• spolupráce s hlavním účetním a finanční ředitelkou
• po zapracování správa přijatých a vydaných faktur a zpracování podkladů pro účetní
• spolupráce při přípravách nabídek i s ostatními odděleními firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• odpovídající platové ohodnocení
• místo práce Praha – Vinohrady
• mobilní telefon, notebook/PC
• vzdělávací kurzy (angličtina, odborná školení…)
• týden dovolené navíc
• zajímavé firemní akce
• občerstvení na pracovišti
• individuální přístup menší české společnosti
• ideálně nástup 1.12.2015 na částečný úvazek pro zaučení a od 1.2.2016 přechod na HPP
• odpovídající platové ohodnocení
• místo práce Praha – Vinohrady
• mobilní telefon, notebook/PC
• vzdělávací kurzy (angličtina, odborná školení…)
• týden dovolené navíc
• zajímavé firemní akce
• občerstvení na pracovišti
• individuální přístup menší české společnosti
• ideálně nástup 1.12.2015 na částečný úvazek pro zaučení a od 1.2.2016 přechod na HPP
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti informačních technologií hledáme novou samostatnou a spolehlivou kolegyni na pozici Asistentka/Office coordinator.
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti informačních technologií hledáme novou samostatnou a spolehlivou kolegyni na pozici Asistentka/Office coordinator.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Naše požadavky:
• SŠ nebo čerství absolventi VŠ ekonomického směru
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost Lotus Notes a Money S5)
• základní znalost účetnictví a daňové problematiky
• znalost anglického jazyka (pro základní telefonickou komunikaci)
• dobré komunikativní schopnosti, proklientský přístup
• samostatnost, pečlivost a důslednost
• pozitivní přístup k práci v kolektivu
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• CV spolu s reprezentativní fotografií
• SŠ nebo čerství absolventi VŠ ekonomického směru
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost Lotus Notes a Money S5)
• základní znalost účetnictví a daňové problematiky
• znalost anglického jazyka (pro základní telefonickou komunikaci)
• dobré komunikativní schopnosti, proklientský přístup
• samostatnost, pečlivost a důslednost
• pozitivní přístup k práci v kolektivu
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• CV spolu s reprezentativní fotografií
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2279200
Datum zveřejnění: 7.10.2015
2015-10-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Ekonom, Recepční, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.