Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Logistka/logistik (backoffice) – Bratislava.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby ve Střední Evropě, hledáme vhodného kandidáta na pozici Logistka/logistik (backoffice) – Bratislava.
Náplň práce:
• Denní komunikace se zákazníky
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Platební příkazy a stahování bankovních výpisů
• Správa pokladny
• Správa obchodní korespondence
• Správa firemních smluv
• Vedení veškeré agendy v ekonomickém informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
Náplň práce:
• Denní komunikace se zákazníky
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Platební příkazy a stahování bankovních výpisů
• Správa pokladny
• Správa obchodní korespondence
• Správa firemních smluv
• Vedení veškeré agendy v ekonomickém informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup: leden 2016
• Místo výkonu práce: Bratislava
• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup: leden 2016
• Místo výkonu práce: Bratislava
Informace o náboru
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
telekomunikace
telekomunikace
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Dokončené minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
• Praxe na obdobné pozici v logistice nebo administrativě
• Znalost práce v ekonomickém informačním systému (ERP) - výhodou
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost, schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
• Dokončené minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
• Praxe na obdobné pozici v logistice nebo administrativě
• Znalost práce v ekonomickém informačním systému (ERP) - výhodou
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost, schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2340826
Datum zveřejnění: 25.11.2015
2015-11-25
lokalita: Bratislavský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.