Logistka/logistik (backoffice) – Bratislava.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Bratislavský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která působí na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby ve Střední Evropě, hledáme vhodného kandidáta na pozici Logistka/logistik (backoffice) – Bratislava.

Náplň práce:

• Denní komunikace se zákazníky
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Platební příkazy a stahování bankovních výpisů
• Správa pokladny
• Správa obchodní korespondence
• Správa firemních smluv
• Vedení veškeré agendy v ekonomickém informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup: leden 2016
• Místo výkonu práce: Bratislava

Informace o náboru

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

telekomunikace

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

• Dokončené minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru
• Praxe na obdobné pozici v logistice nebo administrativě
• Znalost práce v ekonomickém informačním systému (ERP) - výhodou
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost, schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2340826  Datum zveřejnění: 25.11.2015