Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Senior office assistant pro konzultační společnost
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta - mezinárodní konzultační společnost působící v oblasti optimalizace procesů, řízení změn a inovací hledáme aktivního člena týmu na pozici SENIOR OFFICE ASSISTANT. Práce na plný úvazek v menší společnosti s mezinárodní korporátní klientelou.
Náplň práce:
• Zajišťování provozního chodu kanceláře
• Příprava a organizace školení
• Příprava přehledů prodejů, analýza trhu a hledání obchodních příležitostí
• Administrativní podpora marketingového týmu, realizace marketingových projektů
• Pravidelná komunikace s klienty - poskytování informací o produktech, cenách a servisu
• Podpora konzultantů
• Tvorba prezentací a reportů
• Podpora fakturace a správa dokumentů
• Překlady z / do anglického jazyka
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Náplň práce:
• Zajišťování provozního chodu kanceláře
• Příprava a organizace školení
• Příprava přehledů prodejů, analýza trhu a hledání obchodních příležitostí
• Administrativní podpora marketingového týmu, realizace marketingových projektů
• Pravidelná komunikace s klienty - poskytování informací o produktech, cenách a servisu
• Podpora konzultantů
• Tvorba prezentací a reportů
• Podpora fakturace a správa dokumentů
• Překlady z / do anglického jazyka
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Zajímavou práci v renomované a rostoucí společnosti
• Možnost karierního růstu
• Školení v progresivní oblasti Lean Six Sigma a Inovací
• Zajímavé finanční ohodnocení
• HPP
• Praha 8, Křižíkova
• Zajímavou práci v renomované a rostoucí společnosti
• Možnost karierního růstu
• Školení v progresivní oblasti Lean Six Sigma a Inovací
• Zajímavé finanční ohodnocení
• HPP
• Praha 8, Křižíkova
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Mezinárodní konzultační společnost působící v oblasti optimalizace procesů, řízení změn a inovací.
Mezinárodní konzultační společnost působící v oblasti optimalizace procesů, řízení změn a inovací.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• VŠ vzdělání (minimálně Bc.)
• Praxe na obdobné pozici podmínkou min. 2 roky!
• Vynikající znalost práce na PC - MS Office - perfektní znalost MS Excel a MS PowerPoint podmínkou
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou
• Znalost práce v korporátním prostředí výhodou
• Výborné komunikační, organizační a analytické schopnosti
• Samostatnost, pečlivost a maximální spolehlivost
• Vysoké pracovní nasazení a smysl pro týmovou práci
• Zodpovědnost, schopnost pracovat dle stanovených termínů
• Cílevědomost a pozitivní přístup k zadaným úkolům
• VŠ vzdělání (minimálně Bc.)
• Praxe na obdobné pozici podmínkou min. 2 roky!
• Vynikající znalost práce na PC - MS Office - perfektní znalost MS Excel a MS PowerPoint podmínkou
• Znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou
• Znalost práce v korporátním prostředí výhodou
• Výborné komunikační, organizační a analytické schopnosti
• Samostatnost, pečlivost a maximální spolehlivost
• Vysoké pracovní nasazení a smysl pro týmovou práci
• Zodpovědnost, schopnost pracovat dle stanovených termínů
• Cílevědomost a pozitivní přístup k zadaným úkolům
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2409453
Datum zveřejnění: 25.1.2016
2016-01-25
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní analytik, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.