Technical Support Engineer

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• být kontaktním bodem pro zákazníky společnosti
• podílet se na vyhledání, analýze a opravě poruch hardware/software
• spolupracovat s Projekt a Service managerem na dosažení společných cílů
• efektivně komunikovat (verbálně, psaný projev) s managementem a zákazníky (AJ)
• budovat vztahy se zákazníky, účastnit se zákaznických konferenčních hovorů.
• rozvíjet technické znalosti a dovednosti o starších, současných i připravovaných telekomunikačních platformách a technologiích.
• pracovat a testovat v testovacím prostředí dle požadavků
• podílet se na eskalacích k technologickým partnerům
• podílet se na směnném provozu 8:00 - 24:00 (CET/CEST)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
• Kontinuální vzdělávání ve firemní laboratoři a tréninkovém centru
• Stravenky, občerstvení na pracovišti
• Extra dny volna
• Jazykové kurzy
• Roční prémie, pojištění
• Místo výkonu práce: Praha 2

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Pro našeho klienta, společnost, která přináší novou generaci Cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online kolaboraci, hledáme vhodného kandidáta na pracovní pozici Technical Support Engineer:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Zkušenost s VoIP signalizací a media jako např. SIP, VoLTE, WebRTC, atd.
• Zkušenost s legacy telekomunikačními systémy a signalizací (ss7, PRI) výhodou
• Znalost Linux/UNIX výhodou
• Znalost síťové komunikace - IP routing, firewall , security výhodou
• Zkušenost s SBC - Session Border Controllers výhodou
• Schopnost řešit problémy efektivně
• Dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka
• Týmový hráč
• Organizační schopnosti
• Vysokoškolské vzdělání v IT/informatika/telekomunikace popřípadě odpovídající praxe
• Chuť učit se a zdokonalovat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2542160  Datum zveřejnění: 2.5.2016