Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technical Support Engineer
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• být kontaktním bodem pro zákazníky společnosti
• podílet se na vyhledání, analýze a opravě poruch hardware/software
• spolupracovat s Projekt a Service managerem na dosažení společných cílů
• efektivně komunikovat (verbálně, psaný projev) s managementem a zákazníky (AJ)
• budovat vztahy se zákazníky, účastnit se zákaznických konferenčních hovorů.
• rozvíjet technické znalosti a dovednosti o starších, současných i připravovaných telekomunikačních platformách a technologiích.
• pracovat a testovat v testovacím prostředí dle požadavků
• podílet se na eskalacích k technologickým partnerům
• podílet se na směnném provozu 8:00 - 24:00 (CET/CEST)
• podílet se na vyhledání, analýze a opravě poruch hardware/software
• spolupracovat s Projekt a Service managerem na dosažení společných cílů
• efektivně komunikovat (verbálně, psaný projev) s managementem a zákazníky (AJ)
• budovat vztahy se zákazníky, účastnit se zákaznických konferenčních hovorů.
• rozvíjet technické znalosti a dovednosti o starších, současných i připravovaných telekomunikačních platformách a technologiích.
• pracovat a testovat v testovacím prostředí dle požadavků
• podílet se na eskalacích k technologickým partnerům
• podílet se na směnném provozu 8:00 - 24:00 (CET/CEST)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
• Kontinuální vzdělávání ve firemní laboratoři a tréninkovém centru
• Stravenky, občerstvení na pracovišti
• Extra dny volna
• Jazykové kurzy
• Roční prémie, pojištění
• Místo výkonu práce: Praha 2
• Kontinuální vzdělávání ve firemní laboratoři a tréninkovém centru
• Stravenky, občerstvení na pracovišti
• Extra dny volna
• Jazykové kurzy
• Roční prémie, pojištění
• Místo výkonu práce: Praha 2
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Pro našeho klienta, společnost, která přináší novou generaci Cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online kolaboraci, hledáme vhodného kandidáta na pracovní pozici Technical Support Engineer:
Pro našeho klienta, společnost, která přináší novou generaci Cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online kolaboraci, hledáme vhodného kandidáta na pracovní pozici Technical Support Engineer:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Zkušenost s VoIP signalizací a media jako např. SIP, VoLTE, WebRTC, atd.
• Zkušenost s legacy telekomunikačními systémy a signalizací (ss7, PRI) výhodou
• Znalost Linux/UNIX výhodou
• Znalost síťové komunikace - IP routing, firewall , security výhodou
• Zkušenost s SBC - Session Border Controllers výhodou
• Schopnost řešit problémy efektivně
• Dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka
• Týmový hráč
• Organizační schopnosti
• Vysokoškolské vzdělání v IT/informatika/telekomunikace popřípadě odpovídající praxe
• Chuť učit se a zdokonalovat
• Zkušenost s legacy telekomunikačními systémy a signalizací (ss7, PRI) výhodou
• Znalost Linux/UNIX výhodou
• Znalost síťové komunikace - IP routing, firewall , security výhodou
• Zkušenost s SBC - Session Border Controllers výhodou
• Schopnost řešit problémy efektivně
• Dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka
• Týmový hráč
• Organizační schopnosti
• Vysokoškolské vzdělání v IT/informatika/telekomunikace popřípadě odpovídající praxe
• Chuť učit se a zdokonalovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2542160
Datum zveřejnění: 2.5.2016
2016-05-02
lokalita: Praha Pozice: IT konzultant, Servisní technik, Specialista technické podpory/IT Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.