Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
NOC Technician
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která přináší novou generaci cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online spolupráci, hledáme vhodné kandidáty na pozici NOC Technician.
Popis práce:
• být součástí první linie ochrany zákaznické sítě a podnikat patřičné kroky k vyřešení problémů v síti, jakmile se objeví
• postupovat dle doporučených principů ITIL v oblasti řízení procesů a procedur
• vedení CRM tiketů (zakládání, řešení, eskalace a správa)
• konferenční hovory se zákazníky a součinnost při řešení síťových výpadků
• provádění plánovaných aktivit a údržby dle požadavků
• seznámení se s interními předpisy a dodržování postupů společnosti
• 12 hodinový směnný provoz, pokrytí víkendů a svátků
Požadujeme:
• operační systémy – základní znalost Linuxu
• pochopení modelu OSI
• solidní IT síťové dovednosti
• dobré komunikační schopnosti v anglickém jazyce – písemné i ústní
• schopnost psaní reportů pro komunikaci s vedením, partnery a zákazníky
• schopnost stanovení priorit a organizace práce v rychle se rozvíjejícím multikulturním prostředí
• dovednost kreativního řešení problémů
• schopnost efektivního řízení termínů
• bezproblémová interakce se všemi úrovněmi řízení organizace
• spolehlivost, přesnost, důvěryhodnost
Předchozí zkušenost z práce v dohledovém centru je výhodou, ale není nutná.
Nabízíme:
• zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• soustavné vzdělávání
• stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
• dovolená navíc
• jazykové kurzy
• roční bonusový program, pojištění
• místo výkonu práce: Praha 2
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Popis práce:
• být součástí první linie ochrany zákaznické sítě a podnikat patřičné kroky k vyřešení problémů v síti, jakmile se objeví
• postupovat dle doporučených principů ITIL v oblasti řízení procesů a procedur
• vedení CRM tiketů (zakládání, řešení, eskalace a správa)
• konferenční hovory se zákazníky a součinnost při řešení síťových výpadků
• provádění plánovaných aktivit a údržby dle požadavků
• seznámení se s interními předpisy a dodržování postupů společnosti
• 12 hodinový směnný provoz, pokrytí víkendů a svátků
Požadujeme:
• operační systémy – základní znalost Linuxu
• pochopení modelu OSI
• solidní IT síťové dovednosti
• dobré komunikační schopnosti v anglickém jazyce – písemné i ústní
• schopnost psaní reportů pro komunikaci s vedením, partnery a zákazníky
• schopnost stanovení priorit a organizace práce v rychle se rozvíjejícím multikulturním prostředí
• dovednost kreativního řešení problémů
• schopnost efektivního řízení termínů
• bezproblémová interakce se všemi úrovněmi řízení organizace
• spolehlivost, přesnost, důvěryhodnost
Předchozí zkušenost z práce v dohledovém centru je výhodou, ale není nutná.
Nabízíme:
• zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• soustavné vzdělávání
• stravenky, občerstvení na pracovišti zdarma
• dovolená navíc
• jazykové kurzy
• roční bonusový program, pojištění
• místo výkonu práce: Praha 2
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Společnost, která přináší novou generaci cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online spolupráci.
Společnost, která přináší novou generaci cloud-based SIP a 4G/VoLTE řešení svým zákazníkům pro VoIP, video, IM a online spolupráci.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2542196
Datum zveřejnění: 2.5.2016
2016-05-02
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.