Senior mzdový/á účetní

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní poradenskou společnost, která se specializuje na outsourcing mzdových služeb a personalistiky, hledáme kolegu na pozici: Senior payroll accountant.


Náplň práce:
• měsíční zpracování mezd pro přidělený okruh klientů
• spolupráce a komunikace s klienty (i v angličtině) - řešení dotazů, problémů ze mzdové oblasti
• komunikace se státními institucemi - měsíční hlášení, registrace, zastupování klientů při kontrolách atd.
• roční mzdová agenda - zejména roční zúčtování daně za zaměstnance i zaměstnavatele, ELDP atd.
• podpora juniornějších kolegů a podílení se na rozvoji payroll týmu

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• zajímavou práci v mezinárodním prostředí stabilní poradenské společnosti
• zkušenosti se mzdovou agendou u rozmanitého spektra klientů
• možnost podílet se na rozvoji firmy a příležitost širokého uplatnění vlastních nápadů a řešení
• stanete se součástí dynamického kolektivu s týmovým duchem
• pravidelná školení, příspěvky na jazykové vzdělávání
• sickdays, až 5 dní dovolené navíc dle odpracovaných let
• výkonností bonusy závislé na výsledcích pravidelného půlročního hodnocení
• místo výkonu práce: Praha

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis v českém i anglickém jazyce spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Mezinárodní poradenská společnost, která se specializuje na outsourcing mzdových služeb a personalistiky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• zkušenosti se zpracováním mezd nebo mzdovou agendou – 2-3 roky optimum
• schopnost samostatně řešit požadavky a problémy klientů
• zkušenosti z outsourcingu - nicméně oceníme i kandidáta se zkušenostmi na pozici interní účetní, který se chce dále rozvíjet
• otevřenost novým pracovním výzvám
• výhodou proaktivní přístup a otevřenost v komunikaci
• být teamovým hráčem
• pokročilá znalost MS Office
• znalost angličtiny na komunikativní úrovni (alespoň B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2695811  Datum zveřejnění: 18.8.2016