Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní asistent/-ka – logista
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnosti, která působí na trhu již více jak 13 let jako spolehlivý
dodavatel moderních telekomunikačních technologií, s vlastními
kancelářemi v ČR, na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku, hledáme nového kolegu na pozici Obchodní asistent/-ka – logista
Náplň práce:
• Práce v informačním systému ABRA G4 v rozsahu LOGISTA
• Přijímání a zpracování objednávek a denní komunikace se zákazníky
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů
• Zápis faktur přijatých – kontrola věcné a formální správnosti faktur
• Platební příkazy, bankovní výpisy, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Řešení reklamací
• Správa pokladny
• Správa obchodní korespondence, firemních smluv a dokumentace
• Vyhotovování výkazů Intrastat, EKO-KOM a jiných reportů
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
Požadujeme:
• Dokončené minimálně středoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici
• Znalost práce v ekonomickém informačním systému (ERP)
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost, schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
Nabízíme:
• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce - centrála – Vestec u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
dodavatel moderních telekomunikačních technologií, s vlastními
kancelářemi v ČR, na Slovensku, v Maďarsku a v Polsku, hledáme nového kolegu na pozici Obchodní asistent/-ka – logista
Náplň práce:
• Práce v informačním systému ABRA G4 v rozsahu LOGISTA
• Přijímání a zpracování objednávek a denní komunikace se zákazníky
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů
• Zápis faktur přijatých – kontrola věcné a formální správnosti faktur
• Platební příkazy, bankovní výpisy, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Řešení reklamací
• Správa pokladny
• Správa obchodní korespondence, firemních smluv a dokumentace
• Vyhotovování výkazů Intrastat, EKO-KOM a jiných reportů
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
Požadujeme:
• Dokončené minimálně středoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici
• Znalost práce v ekonomickém informačním systému (ERP)
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost, schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
Nabízíme:
• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce - centrála – Vestec u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s fotografií na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Společnosti, která působí na trhu již více jak 13 let jako spolehlivý
dodavatel moderních telekomunikačních technologií.
Společnosti, která působí na trhu již více jak 13 let jako spolehlivý
dodavatel moderních telekomunikačních technologií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2709576
Datum zveřejnění: 31.8.2016
2016-08-31
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Logistik, Obchodní referent Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.