Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Client Service Analyst – Obchodník
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, zabývající se marketingovým výzkumem a poradenstvím, hledáme Client Service Analyst – Obchodník
Náplň práce:
• řešení požadavků klientů a pravidelná komunikaci s klienty na denní bázi
• identifikace a analýza potřeby klientů a následná prezentace doporučených řešení
• hledání prodejních příležitostí u nových modulů a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům
• zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů
• školení nových uživatelů CRM systému
• příprava reportů pro klienty
• příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv
• možnost spolupráce na mezinárodních projektech (Adriatický region)
Náplň práce:
• řešení požadavků klientů a pravidelná komunikaci s klienty na denní bázi
• identifikace a analýza potřeby klientů a následná prezentace doporučených řešení
• hledání prodejních příležitostí u nových modulů a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům
• zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů
• školení nových uživatelů CRM systému
• příprava reportů pro klienty
• příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv
• možnost spolupráce na mezinárodních projektech (Adriatický region)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• odpovídající platové ohodnocení
• smlouva na dobu určitou na 1 rok, poté na dobu neurčitou
• zázemí mezinárodní společnosti
• zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
• služební mobil
• flexibilní pracovní doba (pevná část pracovního dne mezi 9-15 hod)
• benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, roční bonus, penzijní připojištění (ve výši 3% z hrubého příjmu za předpokladu, že zaměstnanec spoří 1%)
• očekávaný hrubý měsíční příjem v závislosti na zkušenostech/znalostech: 35000-50000 Kč + roční bonus (10-15% z ročního hrubého příjmu)
• místo výkonu práce Praha
• termín nástupu - říjen 2016
• odpovídající platové ohodnocení
• smlouva na dobu určitou na 1 rok, poté na dobu neurčitou
• zázemí mezinárodní společnosti
• zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
• služební mobil
• flexibilní pracovní doba (pevná část pracovního dne mezi 9-15 hod)
• benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, roční bonus, penzijní připojištění (ve výši 3% z hrubého příjmu za předpokladu, že zaměstnanec spoří 1%)
• očekávaný hrubý měsíční příjem v závislosti na zkušenostech/znalostech: 35000-50000 Kč + roční bonus (10-15% z ročního hrubého příjmu)
• místo výkonu práce Praha
• termín nástupu - říjen 2016
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost zabývající se marketingovým výzkumem a poradenstvím.
Společnost zabývající se marketingovým výzkumem a poradenstvím.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokročilé znalosti MS Office – zejména Excel (kontingenční tabulky, základy Makra) a MS Powerpoint, Access
• Znalost SQL výhodou
• Výborné interpersonální a komunikační dovednosti
• Prezentační a prodejní dovednosti
• Komunikativní znalost AJ (min.B1)
• Analytické a logické myšlení
• Pečlivost a zodpovědnost
• Znalost oboru farmacie výhodou nikoliv podmínkou
• SŠ/VŠ vzdělání
• Pokročilé znalosti MS Office – zejména Excel (kontingenční tabulky, základy Makra) a MS Powerpoint, Access
• Znalost SQL výhodou
• Výborné interpersonální a komunikační dovednosti
• Prezentační a prodejní dovednosti
• Komunikativní znalost AJ (min.B1)
• Analytické a logické myšlení
• Pečlivost a zodpovědnost
• Znalost oboru farmacie výhodou nikoliv podmínkou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2726130
Datum zveřejnění: 15.9.2016
2016-09-15
lokalita: Praha Pozice: Obchodní referent, Obchodní zástupce Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.