Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka obchodního oddělení - Praha
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost působící poskytující služby komplexních řešení pro interní logistiku v České republice a na Slovensku, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Asistentka obchodního oddělení.
Náplň práce
• Plnění pracovních úkolů
• Práce s daty a vyřizování korespondence
• Fakturování a věcná kontrola pokladních dokladů, příprava podkladů pro účtárnu
• Pravidelné zpracování výkazů cash flow a ekonomického reportingu
• Komunikace s dodavateli
• Řešení škodních událostí
• Dodržování obchodního tajemství
• Plnění právních a jiných požadavků souvisejících s pracovní pozicí
• Dodržování zásad BOZP a PO
Náplň práce
• Plnění pracovních úkolů
• Práce s daty a vyřizování korespondence
• Fakturování a věcná kontrola pokladních dokladů, příprava podkladů pro účtárnu
• Pravidelné zpracování výkazů cash flow a ekonomického reportingu
• Komunikace s dodavateli
• Řešení škodních událostí
• Dodržování obchodního tajemství
• Plnění právních a jiných požadavků souvisejících s pracovní pozicí
• Dodržování zásad BOZP a PO
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme
• Práce na HPP
• Příjemné pracovní prostředí
• Zázemí stabilní společnosti
• Místo výkonu práce: Praha
• Práce na HPP
• Příjemné pracovní prostředí
• Zázemí stabilní společnosti
• Místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Společnost věnující se interní logistice v ČR a na Slovensku
Společnost věnující se interní logistice v ČR a na Slovensku
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Komunikativní znalost AJ podmínkou
• Znalost práce na PC, s MS Office a MS Outlook
• Reprezentativní chování a vystupování
• Komunikativnost, týmová spolupráce
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
• Zkušenosti s fakturací, základy účetnictví
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Komunikativní znalost AJ podmínkou
• Znalost práce na PC, s MS Office a MS Outlook
• Reprezentativní chování a vystupování
• Komunikativnost, týmová spolupráce
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
• Zkušenosti s fakturací, základy účetnictví
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2776377
Datum zveřejnění: 20.10.2016
2016-10-20
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Asistent Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.