Operations Specialist – asistent/ka obchodního oddělení

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:

• Vytváření cenových nabídek, objednávek
• Denní organizace logistiky
• Vyřizování poptávek náhradních dílů od vyskladnění až po dopravu
• Vystavování a odesílání faktur a dobropisů
• Odpovědnost za skladové zásoby a databáze
• Denní komunikace se servisním oddělením – plánování a zabezpečování náhradních dílů, technické specifikace
• Kooperace s finančním oddělením
• Nákup kancelářských potřeb
• Vyjednávání s lokálními dodavateli
• Komunikace s centrálou společnosti a dalšími odděleními
• Balení a přeprava zboží, příjem zboží
• Denní administrativa

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:

• Stravenky
• Mobilní telefon
• Nástup nutný ihned
• Firemní kurzy angličtiny
• HPP – odpovídající platové ohodnocení
• Pracovní doba po-pá - 8-16.30 hod.
• Místo výkonu práce: Praha 8 - Libeň

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro našeho klienta, specialistu na průmyslovou automatizaci, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Operations Specialist – asistent/ka obchodního oddělení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:

• Komunikativní znalost angličtiny, další jazyky výhodou (komunikace s centrálou a pobočkami v zahraničí – převážně email)
• Nezávislost a sebevzdělávání
• Znalost ERP systému na uživatelské úrovni
• Znalost logistiky a fakturace
• Organizační schopnosti
• Výborná znalost práce na PC – MS Windows, MS Office, Internet apod.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2910729  Datum zveřejnění: 27.1.2017