Office manager/ka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá širokým spektrem stavebních služeb a prací, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Manager/ka.

Náplň práce
• Zodpovědnost za chod kanceláře
• Spolupráce a komunikace s účetním oddělením
• Příprava administrativních podkladů
• Flexibilní řešení nových situací

Požadavky
• Středoškolské/vysokoškolské
• Osoba bude výhradně na IČO, jiná možnost úvazku není (klasicky 8hod denně)
• Umět sám/sama zpracovat informace a dále je zrealizovat do společnosti
• Výborná znalost MS Office
• Časová flexibilita
• Částečná znalost anglického jazyka
• Základní znalost účetnictví
• Řidičský průkaz skupiny B



Nabízíme
• Plat 40-50 tis.
• Nástup možný ihned
• Menší rodinná společnost, klidné prostředí, friendly team
• Moderní pracoviště – Praha Stodůlky
• Místo výkonu práce: Praha


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Společnost, která se zabývá širokým spektrem stavebních služeb a prací.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2920252  Datum zveřejnění: 3.2.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40 000 - 45 000