Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager/ HR konzultant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Požadavky:
Min SŠ vzdělání, VŠ výhodou
Alespoň minimální praxe na pozici asistentky, office managerky nebo v oblasti HR
Časová flexibilita (pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Vysoké pracovní nasazení, nadšení pro práci
Týmový hráč, ale zároveň samostatný člověk
Schopnost přijímat nové podněty a úkoly
Schopnost pracovat pod tlakem
Uznávat autority a řídící managery
Náplň práce:
Office manager:
Zásobování kanceláře (občerstvení, hygiena, elektro, vizitky, papír do tiskárny, barvu do tiskárny), objednávky + vyskladnění
Péče o kancelář (hygiena, úklid atd.), komunikace s dodavateli, úklidem
Evidence dat, hesel, smluv
Komunikace se zástupci pracovních portálů, kontrola a platnost smluv
Komunikace s externím IT – nákupy IT
Příprava pracovních smluv
Zápisy z porad
HR konzultant:
Práce personální konzultantky – zadávání inzerce, hledání kandidátů v databázích, telefonické pohovory atd.
Vyhledávání nových zaměstnanců firmy - obchodníků, telesales, administrativy (telefonické, osobní pohovory, úvodní školení)
příprava reportů, zjišťování zpětných vazeb – podpora obchodu
Asistentka vedení společnosti
Podřízena (reportuje) vedení společnosti
Nabízíme:
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Nástupní plat fix 22.000 Kč + bonusy (osobní ohodnocení, provize atd.) Předpoklad platu po zkušební době celkem 25 000 – 30 000 tis. hrubého
Kancelář v centru Prahy, Na Kozačce 7, Praha 2
Mladý kolektiv
Firemní akce (večírky, snídaně atd.)
Plně vybavené kanceláře včetně pitného režimu
Pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Nástup ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Min SŠ vzdělání, VŠ výhodou
Alespoň minimální praxe na pozici asistentky, office managerky nebo v oblasti HR
Časová flexibilita (pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Vysoké pracovní nasazení, nadšení pro práci
Týmový hráč, ale zároveň samostatný člověk
Schopnost přijímat nové podněty a úkoly
Schopnost pracovat pod tlakem
Uznávat autority a řídící managery
Náplň práce:
Office manager:
Zásobování kanceláře (občerstvení, hygiena, elektro, vizitky, papír do tiskárny, barvu do tiskárny), objednávky + vyskladnění
Péče o kancelář (hygiena, úklid atd.), komunikace s dodavateli, úklidem
Evidence dat, hesel, smluv
Komunikace se zástupci pracovních portálů, kontrola a platnost smluv
Komunikace s externím IT – nákupy IT
Příprava pracovních smluv
Zápisy z porad
HR konzultant:
Práce personální konzultantky – zadávání inzerce, hledání kandidátů v databázích, telefonické pohovory atd.
Vyhledávání nových zaměstnanců firmy - obchodníků, telesales, administrativy (telefonické, osobní pohovory, úvodní školení)
příprava reportů, zjišťování zpětných vazeb – podpora obchodu
Asistentka vedení společnosti
Podřízena (reportuje) vedení společnosti
Nabízíme:
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Nástupní plat fix 22.000 Kč + bonusy (osobní ohodnocení, provize atd.) Předpoklad platu po zkušební době celkem 25 000 – 30 000 tis. hrubého
Kancelář v centru Prahy, Na Kozačce 7, Praha 2
Mladý kolektiv
Firemní akce (večírky, snídaně atd.)
Plně vybavené kanceláře včetně pitného režimu
Pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Nástup ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro naši ryze českou personální společnost, působící na trhu od roku 2008, hledáme schopnou, výkonnou kandidátku na kumulovanou funkci: Office manager/ HR konzultant.
Pro naši ryze českou personální společnost, působící na trhu od roku 2008, hledáme schopnou, výkonnou kandidátku na kumulovanou funkci: Office manager/ HR konzultant.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2959544
Datum zveřejnění: 3.3.2017
2017-03-03
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Asistent, HR asistent, Office manager, Personální konzultant, Personální manažer Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.