Office manager/ HR konzultant

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Požadavky:

Min SŠ vzdělání, VŠ výhodou
Alespoň minimální praxe na pozici asistentky, office managerky nebo v oblasti HR
Časová flexibilita (pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Vysoké pracovní nasazení, nadšení pro práci
Týmový hráč, ale zároveň samostatný člověk
Schopnost přijímat nové podněty a úkoly
Schopnost pracovat pod tlakem
Uznávat autority a řídící managery


Náplň práce:

Office manager:

Zásobování kanceláře (občerstvení, hygiena, elektro, vizitky, papír do tiskárny, barvu do tiskárny), objednávky + vyskladnění
Péče o kancelář (hygiena, úklid atd.), komunikace s dodavateli, úklidem
Evidence dat, hesel, smluv
Komunikace se zástupci pracovních portálů, kontrola a platnost smluv
Komunikace s externím IT – nákupy IT
Příprava pracovních smluv
Zápisy z porad

HR konzultant:

Práce personální konzultantky – zadávání inzerce, hledání kandidátů v databázích, telefonické pohovory atd.
Vyhledávání nových zaměstnanců firmy - obchodníků, telesales, administrativy (telefonické, osobní pohovory, úvodní školení)
příprava reportů, zjišťování zpětných vazeb – podpora obchodu

Asistentka vedení společnosti

Podřízena (reportuje) vedení společnosti

Nabízíme:

Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Nástupní plat fix 22.000 Kč + bonusy (osobní ohodnocení, provize atd.) Předpoklad platu po zkušební době celkem 25 000 – 30 000 tis. hrubého
Kancelář v centru Prahy, Na Kozačce 7, Praha 2
Mladý kolektiv
Firemní akce (večírky, snídaně atd.)
Plně vybavené kanceláře včetně pitného režimu
Pracovní doba po – čt 8.30 – 17.30, pá 8.30 – 16.00)
Nástup ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro naši ryze českou personální společnost, působící na trhu od roku 2008, hledáme schopnou, výkonnou kandidátku na kumulovanou funkci: Office manager/ HR konzultant.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2959544  Datum zveřejnění: 3.3.2017