Administrativní pracovník - obchodní referent/ka s polštinou

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Denní komunikace se zákazníky
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Správa obchodní korespondence
• Poskytování požadovaných reportů
• Vedení veškeré agendy v informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup možný ihned
• Míst výkonu práce: centrála – Vestec u Prahy

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která působí více než 10 let na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby v regionu střední Evropy hledáme kandidáta na pozici Administrativní pracovník - obchodní referent/ka.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Společnost, která působí více než 10 let na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby v regionu střední Evropy.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Dokončené minimální středoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici
• Znalost polského jazyka na pokročilé úrovni
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost
• Schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3055245  Datum zveřejnění: 11.5.2017