Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník - obchodní referent/ka s polštinou
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Středočeský kraj
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Denní komunikace se zákazníky
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Správa obchodní korespondence
• Poskytování požadovaných reportů
• Vedení veškeré agendy v informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
• Přijímání a zpracování objednávek
• Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů
• Skladová evidence zboží, příprava podkladů pro expedici zboží, zajištění dopravy
• Inventarizace zboží
• Řešení reklamací
• Zápis faktur přijatých
• Vystavování faktur vydaných a jiných účetních dokladů, kontrola plateb, urgence neplatičů
• Správa obchodní korespondence
• Poskytování požadovaných reportů
• Vedení veškeré agendy v informačním systému ABRA G4
• Aktivní spolupráce s obchodním a účetním oddělením
• Zajišťování dalších činností pro plynulý a efektivní chod kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní a rozvíjející se společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup možný ihned
• Míst výkonu práce: centrála – Vestec u Prahy
• Příjemné pracovní prostředí
• Práce v profesionálním týmu a prostor pro seberealizaci
• Atraktivní odměňování dle výsledků
• Možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu
• Stravenky
• Kurzy anglického jazyka
• Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
• Nástup možný ihned
• Míst výkonu práce: centrála – Vestec u Prahy
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která působí více než 10 let na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby v regionu střední Evropy hledáme kandidáta na pozici Administrativní pracovník - obchodní referent/ka.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost, která působí více než 10 let na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby v regionu střední Evropy.
Společnost, která působí více než 10 let na telekomunikačním trhu a poskytuje komplexní telekomunikační služby v regionu střední Evropy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Dokončené minimální středoškolské vzdělání
• Praxe na obdobné pozici
• Znalost polského jazyka na pokročilé úrovni
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost
• Schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Praxe na obdobné pozici
• Znalost polského jazyka na pokročilé úrovni
• Znalost anglického jazyka výhodou
• Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook, Internet)
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
• Flexibilitu, pozitivní přístup a vstřícnost
• Schopnost samostatné práce
• Odolnost vůči stresu a vysoké pracovní nasazení
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3055245
Datum zveřejnění: 11.5.2017
2017-05-11
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.