Service Desk Operátor

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Zajištění jednotného kontaktního místa pro ICT zákaznická řešení a služby
• Náběr zákaznických požadavků, jejich analýza, klasifikace, řešení nebo předání na řešitele, komunikace se zákazníky - ověření řešení a uzavření požadavků
• Dohled SLA lhůt pro všechny řešené požadavky
• Péče o zákazníka – školení, podpora oprávněných uživatelů, správa účtů a přístupů, správa inventory služeb
• Správa vnitřní a zákaznické znalostní databáze
• Reporting služeb – statistiky, plnění SLA, ad hoc reporting
• Podílet se na nastavení a neustálém zlepšování pracovních procesů SD a dohledového pracoviště
• Podílet se na zajištění a neustálém zlepšování kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků
• Spolupráce s ostatními provozními týmy, především na druhé úrovni podpory v oblasti infrastruktury i aplikací
• Spolupráce se servisními manažery a manažery kompetenčních center pro klíčové zákazníky

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí IT společnosti
• Seniorní pozici s výraznou možností ovlivnit kvalitu služeb a zákaznickou spokojenost
• Možnost dalšího karierního růstu buď v odborné, nebo manažerské větvi
• Zaměstnání ve stabilní rostoucí společnosti se zajímavým portfoliem zákazníků
• Motivující platové ohodnocení
• Týden dovolené navíc
• 2 dny "sick days"
• Škálu zvýhodněných služeb a produktů společnosti O2 (slevy na O2 TV, zvýhodněná volání až pro 5 SIM karet, O2 Active, internet O2 apod.)
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Příspěvek na dovolenou
• Slevu na pohonné hmoty
• Motivační odměna
• Stravenky
• Místo výkonu práce: Praha

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která je největším integrovaným poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu, hledáme kandidáty na pozici Service Desk Operátor.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Společnost, která je největším integrovaným poskytovatelem telekomunikačních služeb.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Odpovídající SŠ vzdělání
• Předešlá praxe v informačních technologiích či zájem o tuto oblast
• Obdobná praxe na pracovišti podobného typu (Service Desk, Call Centrum) vítána
• Všeobecná znalost IT technologií a IT procesů
• Zkušenosti s podporou IT a zákaznických řešení
• Praktická znalost ITSM procesů (především v oblasti L1 a péče o zákazníky)
• Základní povědomí o ISO/IEC standardech relevantních pro IT služby, především 20000-1
• Praktické znalosti práce v ITSM nástrojích
• Praktické zkušenosti z provozu L1 pracovišť vítány
• Certifikace ITIL nebo jiného procesního modelu ITSM výhodou
• Znalosti IT technologií – infrastruktura, cloudové služby, standardní aplikace, podnikové aplikace výhodou
• Schopnost efektivně komunikovat (jednoduše srozumitelně)
• Schopnost komunikovat se zákazníkem, vyjednávat a argumentovat
• Angličtina – alespoň základní schopnost komunikace
• Flexibilita a inovace
• Týmový hráč

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3107762  Datum zveřejnění: 20.6.2017