Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Assistant/Indoor Sales Assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Každodenní kontakt se zákazníky, obchodními partnery a kolegy
• Komunikace prostřednictvím e-mailu a telefonu
• Tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek
• Administrativní činnost
• Komunikace prostřednictvím e-mailu a telefonu
• Tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek
• Administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práci v mezinárodní společnosti
• Práci v přátelském prostřední s mladým a pozitivně naladěným týmem lidí
• Práci na HPP – smlouva na dobu určitou s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti
• Možnost pohyblivé pracovní doby
• Možnost vzdělávání, kurzů a školení
• Stravenky
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín (výborná dostupnost MHD)
• Práci v přátelském prostřední s mladým a pozitivně naladěným týmem lidí
• Práci na HPP – smlouva na dobu určitou s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti
• Možnost pohyblivé pracovní doby
• Možnost vzdělávání, kurzů a školení
• Stravenky
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Praha 8 – Karlín (výborná dostupnost MHD)
Informace o náboru
Pro našeho klienta, lídra v oblasti přepravy, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Assistant/Indoor Sales Assistant.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Společnost je lídr v oblasti přepravy.
Společnost je lídr v oblasti přepravy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
• Zkušenosti v oblasti přepravy velkou výhodou (nikoliv podmínkou)
• Znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni – zejména písmem (e-mailová komunikace), znalost španělštiny výhodou
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Samostatný, zodpovědný a důsledný přístup k práci
• Týmového ducha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Zkušenosti v oblasti přepravy velkou výhodou (nikoliv podmínkou)
• Znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni – zejména písmem (e-mailová komunikace), znalost španělštiny výhodou
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Samostatný, zodpovědný a důsledný přístup k práci
• Týmového ducha
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3160632
Datum zveřejnění: 15.8.2017
2017-08-15
lokalita: Středočeský kraj, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.