Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní asistent/ka
ProfesKontakt, s.r.o.
Miesto práce
Maďarsko
Maďarsko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihned
ihned
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
* Vedení agendy manažera distribuce, komunikace a spolupráce s ostatními odděleními
* Zpracování pošty, bankovních výpisů, vedení docházky zaměstnanců
* Vedení pokladny, objednávek a běžné administrativy
* Vedení docházky zaměstnanců, vytváření podkladů pro mzdovou účetní
* Zpracovávání fakturačních podkladů pro účetní oddělení
* Práce s PC
* Zpracování pošty, bankovních výpisů, vedení docházky zaměstnanců
* Vedení pokladny, objednávek a běžné administrativy
* Vedení docházky zaměstnanců, vytváření podkladů pro mzdovou účetní
* Zpracovávání fakturačních podkladů pro účetní oddělení
* Práce s PC
Zamestnanecké výhody, benefity
* Zázemí stabilní zahraniční společnosti
* Příjemné pracovní prostředí
* Dobré platové ohodnocení a další benefity
* Místo výkonu: Nyergesújfalu
* Příjemné pracovní prostředí
* Dobré platové ohodnocení a další benefity
* Místo výkonu: Nyergesújfalu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Mezinárodní logistická a distribuční společnost
Mezinárodní logistická a distribuční společnost
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* Bydliště v NT kraji (nejlépe okres Komárno nebo Nové Zámky)
* Profesní vyspělost
* Znalost angličtiny na úrovni B1 (jednoduché hovory, převažuje písemná forma) a aktivní znalost maďarštiny
* Praxe na obdobné pracovní pozici
* Zkušenost s personálními procesy velkou výhodou
* Zkušenost s fakturacemi
* Výborná znalost práce s PC – Excel, Word, PowerPoint
* Výborné organizační schopnosti, komunikativnost, pečlivost
* Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
* Bydliště v NT kraji (nejlépe okres Komárno nebo Nové Zámky)
* Profesní vyspělost
* Znalost angličtiny na úrovni B1 (jednoduché hovory, převažuje písemná forma) a aktivní znalost maďarštiny
* Praxe na obdobné pracovní pozici
* Zkušenost s personálními procesy velkou výhodou
* Zkušenost s fakturacemi
* Výborná znalost práce s PC – Excel, Word, PowerPoint
* Výborné organizační schopnosti, komunikativnost, pečlivost
* Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ProfesKontakt je ryze česká personální a poradenská agentura specializovaná na výběry zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o zaměstnání i stávajícího personálu, outsoursing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé České republiky.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2192482
Datum zveřejnění: 20.11.2015
2015-11-20
lokalita: Maďarsko Pozice: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Společnost: ProfesKontakt, s.r.o.