Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka manažmentu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- podpora regionálního manažmentu
- příprava podkladů k jednání, vyhotovování zápisů z porad
- vedení a správa chodu back office
- vyřizování administrativních úkonů
- plánování zahraničních cest a vedení kalendáře nadřízených
- dohled nad dodržováním termínů
- dokumentace pošty, e-mailové komunikace a telefonátu
- příprava podkladů k jednání, vyhotovování zápisů z porad
- vedení a správa chodu back office
- vyřizování administrativních úkonů
- plánování zahraničních cest a vedení kalendáře nadřízených
- dohled nad dodržováním termínů
- dokumentace pošty, e-mailové komunikace a telefonátu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- mezinárodní prostředí
- multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- penzijní připojištění
- stravenky
- zvýhodněné volání i pro příbuzné
- multisport karta
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- penzijní připojištění
- stravenky
- zvýhodněné volání i pro příbuzné
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Mezinárodní společnost působící v oblasti logistiky hledá do svého týmu výkonní asistentku, která bude zajištovat administrativní a technickou podporu regionálnímu manažmentu pro východní Evropu. Pokud máte zkušenost s administrativní roli, máte zájem o práci ve firmě světového významu, která Vám umožní kariérní posun a chcete se mít pestrou pracovní náplň s využitím angličtiny na každodenní úrovni, tak je to příležitost právě pro Vás!
Mezinárodní společnost působící v oblasti logistiky hledá do svého týmu výkonní asistentku, která bude zajištovat administrativní a technickou podporu regionálnímu manažmentu pro východní Evropu. Pokud máte zkušenost s administrativní roli, máte zájem o práci ve firmě světového významu, která Vám umožní kariérní posun a chcete se mít pestrou pracovní náplň s využitím angličtiny na každodenní úrovni, tak je to příležitost právě pro Vás!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- profesionální vystupování
- pečlivost a komunikativnost
- schopnost rychlé adaptace a řešení ad hoc svěřených
úkolů
- pokročilá znalost angličtiny
- pečlivost a komunikativnost
- schopnost rychlé adaptace a řešení ad hoc svěřených
úkolů
- pokročilá znalost angličtiny
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2991621
Datum zveřejnění: 30.3.2017
2017-03-30
lokalita: Praha Pozice: Asistent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.