Asistentka vedení nákupu s NJ (m/ž)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha Stodůlky, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 50 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Baví tě dynamická práce? Umíš dobře německy? Hledáš stabilní zaměstnání? Pro nadnárodní společnost hledáme zkušenou Asistentku vedení (m/ž) oddělení nákupu s denním využitím německého jazyka.


náplň práce



  • administrativní a organizační podpora obchodních ředitelů (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)

  • samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů

  • telefonická a emailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi

  • sestavování a správa pravidelných reportů

  • práce s interními systémy

  • koordinace plánů školení nově nastupujících kolegů z oddělení

  • celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme


  • smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy

  • postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let

  • příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den

  • MultiSport kartu

  • možnost využití home office

  • zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family

  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti

  • propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

co od vás očekáváme


  • pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)

  • znalost německého jazyka na úrovni min. B2 - denní komunikace se zahraničím

  • dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel

  • reprezentativní vystupování

  • proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost a pečlivost

  • organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, časová flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Kristýna Karásková
E-mail: poslat životopis
ID: 4803578  Datum zveřejnění: 9.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc