Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive assistant with german (m/ž)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha-Stodůlky, Praha
Praha-Stodůlky, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
60 000 - 70 000 Kč/měsíc
60 000 - 70 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme šikovnou posilu do týmu na pozici Executive Assistant (m/ž). Máš rád práci s lidmi? Jsi časově flexibilní? Baví tě administrativa, koordinace činností, plánování a organizování akcí? Chceš pracovat v mezinárodním korporátu? Domluvíš se plynně německy? Pošli mi svůj životopis!
náplň práce:
- administrativní a organizační podpora CEO společnosti (plánování termínů, správa e-mailové pošty, rezervace hotelů a letenek aj.)
- samostatná příprava podkladů, prezentací a dalších dokumentů
- telefonická a emailová komunikace s německy hovořícími partnery na denní bázi
- sestavování a správa pravidelných reportů
- práce s interními systémy
- celkové zajištění chodu kanceláře a vedení svěřené agendy
Zaměstnanecké výhody, benefity
co vám nabídneme
- smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
- postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
- příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
- MultiSport kartu
- možnost využití home office
- zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
co od vás očekáváme
- pracovní zkušenost na obdobné pozici (zkušenost v korporátním prostředí výhodou)
- znalost německého jazyka na úrovni min. B2 - denní komunikace se zahraničím
- dobrá uživatelská znalost MS Office – zejména PowerPoint, Excel
- reprezentativní vystupování
- proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost a pečlivost
- organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, časová flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4818770
Datum zveřejnění: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Praha Pozice: Asistent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 60 000 Kč/měsíc