Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technická podpora 1st level s angličtinou - fix. 21 000 CZK + bonusy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
21000 Kč/měsíc
21000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Komunikace s uživateli, zejména telefonické poradenství
• Pomoc při řešení technických problémů uživatelům s mobily, tablety, MP3 atd.
• Vyřizování zákaznických požadavků, poradenství
• Každodenní komunikace v anglickém jazyce
• Pomoc při řešení technických problémů uživatelům s mobily, tablety, MP3 atd.
• Vyřizování zákaznických požadavků, poradenství
• Každodenní komunikace v anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody, benefity
- práce v mezinárodní společnosti
- možnost kariérního růstu
- práce v dobrém kolektivu
- plat: fix 21.000 + benefity, bonusy
- datum nástupu: ASAP/dohodou
- možnost kariérního růstu
- práce v dobrém kolektivu
- plat: fix 21.000 + benefity, bonusy
- datum nástupu: ASAP/dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně SŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti customer care výhodou ne podmínkou
- Komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, samostatnost, trpělivost, pečlivost a důslednost
- Anglický jazyk - Pokročilý B2+/C1 - každodenní práce v angličtině
- Zájem o techniku a vývoj
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Internet)
- zkušenosti v oblasti customer care výhodou ne podmínkou
- Komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, samostatnost, trpělivost, pečlivost a důslednost
- Anglický jazyk - Pokročilý B2+/C1 - každodenní práce v angličtině
- Zájem o techniku a vývoj
- uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel, Internet)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1954934
Datum zveřejnění: 13.3.2015
2015-03-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Technický pracovník, Telefonní operátor Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 21000 Kč/měsíc