Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Representative - Slovenština + čeština fix. 20.000/ Kč + bonusy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
10.08.2015
10.08.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Podpora a zákaznický servis klientům zaměřený na automobily
Návrh rychlého řešení
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu v rámci oddělení
Návrh rychlého řešení
Samostatné řešení standardních i nestandardních situací v rámci interních pravidel a procesních postupů
Samostatná práce ve firemních aplikacích
Spolupráce s ostatními členy týmu v rámci oddělení
Zaměstnanecké výhody, benefity
příjemný pracovní kolektiv
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci
Příležitost profesního i osobního růstu
4 týdny dovolené, stravenky
Moderní pracoviště v Praze
fix. 20.000 Kč + bonusy
Vstupní školení zaměřené na procesy, produkty, komunikaci
Příležitost profesního i osobního růstu
4 týdny dovolené, stravenky
Moderní pracoviště v Praze
fix. 20.000 Kč + bonusy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Stabilní mezinárodní společnost, leader v oblasti outsourcingu služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) nebo Český jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Plynulou znalostslovenštiny na úrovni mateřského jazyka + pokročilá znalost ČJ
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Ochotu učit se
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Zkušenost s prací v call centru (zákaznické lince) je výhodou
Ochotu učit se
Otevřené jednání, schopnost týmové spolupráce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1971068
Datum zveřejnění: 16.7.2015
2015-07-16
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.