Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant osobních půjček
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• telefonický kontakt s klienty společnosti
• poskytování informací o osobních půjčkách a o podmínkách žádosti o úvěr
• nabízení produktů klientům a potencionálním zákazníkům společnosti
• telefonický prodej úvěrových produktů
• příprava a sestavování konkrétní nabídky úvěru dle požadavků klienta
• získávání pokladů k uzavření smlouvy o poskytnutí úvěru
• ověřování úplnosti a správnosti údajů a podkladů k úvěru získaných od klienta
• aktualizace a ověřování dat
• poskytování administrativní podpory oddělení osobních půjček
• poskytování informací o osobních půjčkách a o podmínkách žádosti o úvěr
• nabízení produktů klientům a potencionálním zákazníkům společnosti
• telefonický prodej úvěrových produktů
• příprava a sestavování konkrétní nabídky úvěru dle požadavků klienta
• získávání pokladů k uzavření smlouvy o poskytnutí úvěru
• ověřování úplnosti a správnosti údajů a podkladů k úvěru získaných od klienta
• aktualizace a ověřování dat
• poskytování administrativní podpory oddělení osobních půjček
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Silné zázemí mezinárodní bankovní skupiny
• Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku (s předpokladem přechodu na dobu neurčitou)
• Perspektivní, zajímavou a motivující práci na dobu určitou
• Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
• Moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Bohatý program zaměstnaneckých benefitů:
• - Týden dovolené navíc
• - Příspěvek na stravování
• - Příspěvek na volnočasové aktivity
• - Příspěvek na penzijní a životní pojištění
• - Příspěvek na dovolenou
• - Příspěvky na osobní rozvoj
• Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku (s předpokladem přechodu na dobu neurčitou)
• Perspektivní, zajímavou a motivující práci na dobu určitou
• Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
• Moderní pracovní prostředí, mladý kolektiv, osobní přístup
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Bohatý program zaměstnaneckých benefitů:
• - Týden dovolené navíc
• - Příspěvek na stravování
• - Příspěvek na volnočasové aktivity
• - Příspěvek na penzijní a životní pojištění
• - Příspěvek na dovolenou
• - Příspěvky na osobní rozvoj
Informace o náboru
Jste komunikativní a ambiciózní?
Hledáte práci, která Vám dá možnost projevit obchodního ducha a proklientský přístup, který se ve Vás skrývá, a to bez dlouhodobé praxe?
Jestli je Vaše odpověď ano, právě jste ji našli. Nastartujte svoji karieru v bankovnictví.
Hledáte práci, která Vám dá možnost projevit obchodního ducha a proklientský přístup, který se ve Vás skrývá, a to bez dlouhodobé praxe?
Jestli je Vaše odpověď ano, právě jste ji našli. Nastartujte svoji karieru v bankovnictví.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Pro našeho klienta, mezinárodní moderní bankovní instituci, hledáme vhodné kandidáty na pozici: KONZULTANT OSOBNÍCH PŮJČEK
Pro našeho klienta, mezinárodní moderní bankovní instituci, hledáme vhodné kandidáty na pozici: KONZULTANT OSOBNÍCH PŮJČEK
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání
• obchodní talent – schopnost získat klienta a prodat
• dobré komunikační schopnosti
• umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
• reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
• vysoké pracovní nasazení
• schopnost navrhovat nová řešení dle individuálních požadavků a možností klienta
• obchodní talent – schopnost získat klienta a prodat
• dobré komunikační schopnosti
• umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
• reprezentativní vzhled a příjemné vystupování
• vysoké pracovní nasazení
• schopnost navrhovat nová řešení dle individuálních požadavků a možností klienta
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1986700
Datum zveřejnění: 21.1.2015
2015-01-21
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.